Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Program gestiune magazin – CENTO® Gestiune
CENTO® Gestiune te ajută să administrezi back-office-ul afacerii tale prin controlul, analiza și optimizarea tuturor materialelor de intrare și ieșire.
- Operatorii pot vedea în timp real stocul cantitativ și valoric, administrând stocurile critice de marfă și setând alerte de atenționare, pentru a nu avea discrepanțe sau rupturi de stocuri.
- Comenzile de aprovizionare și facturile scadente către furnizori se gestionează direct din aplicație, oferind și posibilitatea de a lansa automat comenzi, pentru a evita situațiile neplăcute cauzate de livrări cu întârziere.
- Ai acces gratuit la Nomenclatorul de Produse cu coduri de bare și clasificarea ANAF (cu peste 50.000 intrări), care îți permite să introduci produse în baza de date a magazinului rapid și ușor.
- Realizezi ușor inventarul și procesul verbal, direct din aplicație.
- Poți genera rapoarte de încasări, profitabilitate, rulaj de marfă, topul vânzărilor de produse/categorii, intrări/ieșiri de marfă, etc. pentru a fi mereu la curent cu situația financiară a afacerii tale.
- Exporți direct din aplicație datele necesare pentru contabilitate, evitând introducerea acestora de două ori.
Detalii tehnice CENTO® Gestiune:
Tip Licenţă | Definitivă sau Abonament |
Modalitate De Livrare | Electronică (descărcare kit instalare) |
Domeniu | Retail |
Bază De Date | Tehnologie client – server (Firebird); nu necestă licenţă suplimentară |
Conexiune Case De Marcat | Datecs DP-25 / Datecs DP-150 / Datecs WP-50 / Tremol M20 / Activa Galaxy Plus / Total M20 / Adpos M20 / Daisy Compact M / Daisy Perfect M / Daisy Expert SX / Daisy Compact S |
Conexiune Imprimante Fiscale | Datecs FP-700 / Datecs FP-800 |
Conexiune Cititor Coduri De Bare | SYMBOL LS2208 / ARGOX AS8520 / MAGELAN 3300HSI (orice model de cititor de coduri de bare la care setaţi prefix STX 02 și sufix ETX 03) |
Conexiune Cântar Electronic (Comunicare Directă) | DIGI DS 782P / DIBAL G310 / Platforma CELY MVC50M; recepţia mărfurilor vrac cântăribile |
Conexiune Cântar Electronic Cu Etichete Cu Coduri De Bare | Dibal WIND W015 / Dibal M-525; autoservire (etichetarea mărfurilor vrac cântaribile) |
Rapoarte De Gestiune | rapoarte obținute într-o perioadă, pe gestiuni, pe grupe de marfă, pe agenți, pe partener, procentuale şi valorice pentru: adaosul comercial, rulajul de marfă, mișcări marfă, stocuri critice, preţuri aprovizionare, comenzi optime de aprovizionare |
Rapoarte Financiare | evidența plăților şi încasărilor pe perioadă, agenți, modalități de încasare, termene scadente, dispoziții de plată, parteneri; justificarea avansurilor; retrageri/depuneri de numerar în casă, în bancă; viteza plată solduri; registre de casă, de bancă |
Recepţie Mărfuri | verificarea mărfurilor livrate pe baza comenzilor către furnizori; transformare comandă furnizor în factură de intrare; introducerea automată a mărfurilor pe stoc; obținerea NIR-ului; obţinerea etichetelor de produs și de raft |
Stabilire Preț De Vânzare Mărfuri | calcularea prețului de vânzare prin stabilirea procentului de adaos comercial și a rotunjirii; la modificarea preţului de vânzare pentru mărfurile aflate pe stoc se obține automat procesul verbal de schimbare de preț și a etichetelor de raft |
Transferuri De Marfă Între Gestiuni | modificare automată a stocurilor din gestiunile respective; obţinere şi tipărire avize de transfer |
Ieşiri De Marfă | facturare; bonuri fiscale; avize; bonuri de consum |
Preluare Comenzi Clienți | evidenţă comenzilor preluate de la clienți; transformarea comenzii în document de ieșire; centralizare comenzi clienţi cu comenzile pentru stocul intern și obținerea comenzilor pentru furnizori |
Fidelizare Clienţi | acordare de discount-uri în funcție de rulaj |
Evidență Stoc Cantitativ Și Valoric | obținerea rapoartelor prin care se evidențiază acesta, obținerea raportului de gestiune zilnică |
Inventare | dispozitiv UNITECH HT630; departamente / grupe / subgrupe / întregul magazin; obţinere automată a proceselor verbale de inventar şi reglarea automată a stocului scriptic cu faptic |
Automatizare Definire Nomenclator De Marfă | bază de date online cu peste 50.000 produse cele mai utilizate; emitere și administrare coduri de bare interne |
Automatizare Definire Parteneri (Clienți Sau Furnizori) | definirea partenerilor se poate face după codul fiscal prin importul datelor de pe site-ul Ministerului de Finanțe |
Export Date Din Program În Fișiere Externe | format .xls, .ods, .pdf, .xml, .html |
Posibilitate Integrare Magazin Online | poate fi integrat cu platformele: PrestaShop, Open Cart, Magento, eMAG Marketplace; integrarea necesită licenţe suplimentare |
Definire Useri | Număr nelimitat |
Logare În Program Cu Parolă | Da |
Drepturi Diferite Per Utilizator | Da |
Vrei să știi cum se potrivește suita CENTO® afacerii tale?
Caracteristici CENTO® Gestiune:
- Vizualizarea în timp real a stocurilor – operatorii pot vedea în timp real toate datele din stocul cantitativ și cel valoric, iar stocurile critice de marfă se pot administra ușor, prin stabilirea de alerte de atenționare pentru realizarea aprovizionării
- Comenzi de aprovizionare optimizate – programul oferă posibilitatea setării de lansări automate de comenzi direct către furnizori în momentul atingerii unor nivele critice prestabilite
- Preluarea datelor de produse din nomenclator – aplicația îți oferă acces la un nomenclator cu peste 50.000 produse, din care poți importa rapid denumirile, clasificările ANAF și codurile de bare ale produselor de la producători, iar în cazul celor fără coduri de bare, acestea se pot crea intern
- Alocarea de coduri de bare interne – în cazul produselor fără coduri de bare de la producător, se pot aloca din program coduri de bare interne
- Automatizarea recepției mărfurilor – recepția și emiterea notelor de intrare-recepție (NIR) se realizează direct în aplicație
- Verificarea prețurilor de achiziție – poți urmări în permanență din aplicație prețurile de achiziție pentru a fi conforme cu contractele furnizorilor și primești notificări în momentul schimbării acestora față de ultimul preț de achiziție.
- Stabilirea prețurilor de vânzare – programul generează automat prețurile de vânzare ale produselor, cu obținerea automată a procesului verbal de schimbare de preț și a etichetelor de raft
- Realizare inventar – inventarul și procesul verbal se face direct din aplicație
- Controlul și evidența încasărilor – poți vedea în program retragerile și depunerile de numerar în casă / bancă, încasările per operatori și tipuri de marfă într-o perioadă de timp, adaosul comercial procentual sau valoric pe produs / categorie de produs și ieșirile de marfă prin facturi, bonuri fiscale, avize și bonuri de consum
- Rapoarte manageriale automate – programul poate genera automat rapoarte privind rulajul de marfă, adaosul comercial realizat, topul vânzărilor pe produse sau pe categorii de marfă, comenzi optime de mărfuri, facturi de plătit pe termene scadente, etc
- Analize complexe – poți genera analize detaliate asupra volumului de vânzări și încasări pe o perioadă anume selectată
- Rapoarte speciale – programul are funcție de generare și de rapoarte de mișcări de marfă într-o perioadă de timp, filtrat pe partener, gestiune sau angajat
- Gestionarea plăților către furnizori – situația facturilor scadente și a plăților către furnizori este monitorizată în timp real și ordonată după diverse criterii în aplicație
- Centralizarea comenzilor de la clienți – în cazul comenzilor de la clienți, programul îți permite să preiei ușor informațiile, să le coordonezi împreună cu comenzile pentru stocul intern și să le transformi mai departe în comenzi către furnizori
- Setarea de cote de discount – din aplicație se pot seta diferite cote de discount pentru clienții a căror cumpărături depășesc un anumit volum
- Transfer gestiuni între locații – în cazul locațiilor multiple, se pot defini punctele de lucru și se realizează avizele de transfer între gestiuni direct din aplicație
- Logare securizată și pe niveluri de acces – pentru o securitate sporită, în aplicație se pot defini operatorii care lucrează în sistem, cu acordarea de diferite drepturi de acces / vizualizare, conform permisiunilor prestabilite
- Import / export de date cu CENTO® Vânzări – aplicația se conectează direct la programul CENTO® Vânzări (achiziționat separat) pentru a exporta nomenclatoare și a importa datele de intrare în gestiune
- Compatibil cu diverse echipamente fiscale – aplicația este integrabilă cu o gamă largă de echipamente fiscale – case de marcat, imprimante fiscale, cititoare de coduri de bare, cântare cu etichete de coduri de bare sau cu comunicare cu casa de marcat, imprimante de coduri de bare, imprimante departamentale, imprimante de facturare, dispozitive de inventariere
Vrei să știi cum se potrivește suita CENTO® afacerii tale?
Cu o experienţă de peste 20 de ani în sisteme informatice pentru retail, AttoSOFT oferă o soluție dedicată pentru creșterea vânzărilor, a vitezei de vânzare și a satisfacției clienților dumneavoastră concomitent cu ideea de reducere a costurilor. În plus, beneficiați în permanență de suport tehnic și mentenanță, upgrade și actualizări legislative, dezvoltări ale proiectului/sistemelor.