Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
E-Commerce Connector
Vrei să îți deschizi magazin online sau ai deja unul care îți dă bătăi de cap cu actualizarea constantă a stocurilor și a prețurilor?
E-Commerce Connector este soluția perfectă pentru interfațarea magazinului online la programul tău de gestiune / back-office.
E simplu – imporți și exporți toate datele de care ai nevoie, iar orice actualizare de stocuri, prețuri, promoții ș.a. va fi preluată automat!
Informații mereu actualizate și corecte
E-Commerce Connector este o aplicație de management al magazinului online, care creează o linie directă de comunicare între platforma online (PrestaShop, Magento etc.) și programul de gestiune intern, respectiv ERP. Astfel, toate datele de tip nomenclatoare, stocuri, prețuri, promoții, clienți și facturi se regăsesc într-un singur loc și sunt actualizate în timp real atât în gestiunea internă, cât și pe platforma de găzduire a magazinului online. Nu mai este așadar necesară operarea acelorași informații de 2 ori – atât în back-office, cât și pe platforma online.
Magazinul online preia date din programul de gestiune:
- Sunt actualizate în timp real toate informațiile de produse (stocuri, nume, descrieri, prețuri, etc) în magazin
- Magazinul online preia notificări / avertismente din ERP („în stoc furnizor”, „stoc limitat furnizor”, etc)
- Magazinul online primește automat actualizări speciale (schimbare cotă TVA, stocuri limitate, promoții, etc)
Programul de gestiune preia date din magazinul online:
- Comenzile nou-intrate sunt preluate automat în ERP pentru procesare și intrare în gestiune
- Sunt actualizate în ERP datoriile către terți (firme curierat, montaj, etc) cu trasabilitate pe comenzi
- Pe baza vânzărilor online, programul de gestiune îți oferă rapoarte de performanță per produs, furnizori, etc.
Procesare automată a vânzărilor online
Odată intrată o comandă prin intermediul magazinului online, aceasta este automat transmisă în programul de gestiune intern unde se poate instant genera factura și pregăti operațiunea de livrare (picking depozit, ambalare, organizare ridicare colet). Prin optimizarea vitezei de procesare a comenzilor, crește nivelul de satisfacție al clienților și în același timp, șansele de a plasa alte comenzi în viitor.
De asemenea, nemaifiind necesară actualizarea manuală a stocurilor după fiecare comandă, eviți situațiile jenante în care clienții plasează comenzi la produse care nu mai sunt pe stoc. Datele sunt actualizate în timp real, ceea ce înseamnă că magazinul online va afișa indisponibilitatea produselor proaspăt ieșite din stoc.
Detalii tehnice E-Commerce Connector
Tip licență | Definitivă |
Modalitate de livrare | Electronic (descărcare kit instalare) |
Tipuri conectare | aplicație executabilă Windows (pentru platforme selecte E-Commerce) sau interfață API compatibilă PHP versiunea 7.x. |
Platforme e-commerce compatibile | PrestaShop, Magento, Shopify, Emag Marketplace, OpenCart, Deutz, Asana ș.a. |
Integrare | DataLight Gestiune 3.0, MyManager Enterprise (disponibil ca add-on) |