CENTO® – Software Magazin / Retail

Program pentru vânzări și gestiune magazin / retail – CENTO®

 

Oferă clienților tăi o experiență mai plăcută în magazin cu CENTO® Vânzări și CENTO® Gestiune!

 

Administrarea cu succes a unui magazin de retail într-un mediu ultra-competitiv înseamnă să oferi o experiență pozitivă clienților tăi la fiecare cumpărătură! Însă există multe situații care pot cauza probleme în acest sens – timpi de așteptare mari la casele de marcat, calcule greșite de rest, produse indisponibile din cauza rupturilor de stoc etc. Poți evita apariția acestor probleme cu ajutorul unui program informatic puternic, adaptat nevoilor magazinului tău!

CENTO® este un software de administrare a magazinelor de tip retail, care te ajută să gestionezi toate activitățile de aprovizionare și vânzare – de la comenzile către furnizori până la vânzarea clientului final. Programul este adaptabil afacerilor mari sau mici și este compatibil cu o gamă largă de echipamente electronice.

 


 

Suita CENTO® este compusă din 3 module complementare, care se pot achiziționa separat sau împreună:

 

Administrează activitățile ce țin de front-office și interacțiuni cu clienții (încasări, cântărire produse, rapoarte obligatorii zilnice)

Administrează activitățile de back-office (evidența stocurilor, recepția mărfurilor, plățile către furnizori, realizarea inventarelor, etc.)

Instrument de management a metodelor de fidelizare a clienților (carduri de fidelitate, politica de discount-uri, Happy Hour etc.)

 

 

 

 

Crești nivelul vânzărilor și fidelizezi clienții!

 

În programul CENTO® poți genera rapoarte detaliate pentru rulaje de marfă, stocuri critice, mărfuri, cantități optime de aprovizionare, prețuri și adaosuri comerciale. Astfel poți crea și menține un nivel optim la stocul de marfă, cu un sortiment cât mai larg. De asemenea, creezi produse tractor pe grupe de marfă, la care poți aplica cel mai bun preț din piață, pentru a atrage clienții.

Eviți pierderile de vânzări datorate lipsei de stoc la produsele “best-seller”. Aceste măsuri îți oferă un avantaj competitivă și duc la creșterea vânzărilor. Tot în aplicație poți aplica politici de fidelizare a clienților precum Happy Hour sau carduri de fidelitate pe bază de discount-uri, perioade de promoții și o gamă extinsă de produse pentru a fideliza clienții și a spori satisfacția acestora.

 

 

 

Crești eficiența angajaților și îmbunătățești activitățile desfășurate în magazin!

Folosind CENTO®, angajații tăi pot realiza automat procesele de funcționare de zi cu zi care consumă mult timp: recepții, etichetare produse, etichetare rafturi, schimbări de preț, rapoarte de gestiune, inventariere, etc. Astfel, personalul va dispune de mai mult timp pentru servirea clienților sau pentru așezarea mărfii pe rafturi.

Procesul de vânzare este automatizat prin scanarea codurilor de bare, iar programul oferă funcții suplimentare pentru a asigura o servire corectă și rapidă a clienților. Încasările și plățile bancare sunt făcute automat prin importul / exportul acestora din aplicațiile on-line ale băncilor, iar split TVA este realizat conform legii.

 

 

Deții controlul total al afacerii, chiar și de la distanță!

CENTO® îți oferă un set de instrumente de urmărire a vânzărilor, activităților, stocurilor și finanțelor, cu ajutorul căruia poți fi în permanență în controlul afacerii, chiar dacă este vorba de un volum mare și multiple locații situate în zone diferite.

 

 

Fără întreruperi de activitate sau amenzi la controale financiare!

Controalele financiare devin o experiență mai rapidă, fără incertitudini sau motive de stres. CENTO® îți furnizează automat toate rapoartele, documentele și situațiile cerute de legislația în vigoare: bonuri fiscale cu denumiri de produse, recepții de marfă, centralizator de NIR-uri, rapoarte de gestiune, rapoarte Z, registru de casă, stoc cantitativ valoric și procese verbale de schimbare de preț. Faceți față oricărui control de la ANAF și evitați amenzile sau întreruperile de activitate!

 

Ușor de utilizat, cu funcționalitate puternică!

CENTO® se instalează foarte ușor: ai parte de un asistent de instalare care îți indică fiecare pas pentru a obține configurația standard. Interfața este intuitivă și prietenoasă, utilizezi programul cu minim de efort. Dacă ai nevoie de ajutor pentru anumite operațiuni, îți stau la dispoziție tutorialele video unde ți-am prezentat toate funcționalitățile programului. În baza de date sunt peste 50.000 produse alimentare și industriale din care poți alege – cu denumire și cod de bare. Din acestea poți copia cele de care ai nevoie, pentru introducerea ușoară a stocului inițial și începerea folosirii programului.

 

 

Extensie specială pentru magazine online

În cazul în care dorești să lansezi un magazin online care să completeze locația fizică, la cerere poți comanda extensia CENTO® special dezvoltată pentru acest scop. Astfel, poți conecta magazinul online la acest modul pentru a urmări comenzile de la clienți, comenzile către furnizori, stocurile, prețurile și livrările pentru gestionarea performantă și a acestei surse de venit.

 

 

 

Vrei să știi cum se potrivește suita CENTO® afacerii tale?

 

 

 


 

 

Vezi funcționalitățile modulelor Front-Office, Back-Office și Fidelizare:

 

 


 

Vezi tutoriale video!

 

Playlist CENTO® Vânzări

Playlist CENTO® Gestiune