SALT® – Software Restaurant / HoReCa

Suită completă de programe pentru vânzări și gestiune restaurant – SALT®

Oferă-le clienților tăi experiențe plăcute prin servicii de calitate, cu modulele din suita SALT®!

Industria ospitalității este una frumoasă, însă extrem de dificilă fără suportul necesar. Peste 80% din afacerile HoReCa sunt închise în mai puțin de 4 ani de la deschidere. Rupturi de stocuri, costuri ridicate de administrare, recenzii proaste din pricina serviciilor lente sau necorespunzătoare – aceste probleme pot fi evitate cu ajutorul unui program informatic adaptat afacerii tale.

SALT® este un software de management al restaurantelor, barurilor și cafenelelor, care te ajută să organizezi toate activitățile de zi cu zi prin care să oferi servicii de calitate clienților tăi, dar și munca din spatele afacerii – evidența stocurilor, rapoarte de gestiune, plăți furnizori etc.

Suita SALT® include 4 module complementare, care se pot achiziționa individual (*) sau împreună:

Administrează toate activitățile de vânzare (rezervări, note de plată, etc) dintr-o unitate centrală

varianta SALT® Vânzări adaptată pentru dispozitive mobile operate direct de la mese de către ospătari

Administrează activitățile de back-office (evidența stocurilor, plăți furnizori, rapoarte de gestiune, etc)

conectează ospătarii cu angajații din zonele de preparare pentru a prelua și pregăti comenzile cât mai rapid și corect

(*)Aceste module pot fi utilizate exclusiv împreună cu modulul SALT® Gestiune, prin preluarea datelor din sistemul preconfigurat!

Funcționalitățile programului SALT® Vânzări includ:
  • Vizualizarea poziționării meselor și scaunele conform amenajării localului, pentru acces mai ușor și urmărirea activităților acestora, cu posibilitatea modificării acestora în cazul evenimentelor speciale
  • Introducerea și editarea meniului direct în interfață, cu categorii de produse și imagini de referință, pentru o căutare mai ușoară
  • Înregistrarea de rezervări direct în calendarul aplicației, pentru a elimina situațiile neplăcute de rezervări suprapuse
  • Lansarea rapidă a comenzilor la stația principală de operare, cu posibilitatea adăugării de mențiuni speciale pentru bucătărie, și trimiterea spre imprimare prin dispozitivele conectate
  • Modificarea și corectarea comenzilor prin posibilitatea de setare a ordinii de servire și respectiv ștergerea pozițiilor greșite
  • Emiterea rapidă și corectă a notelor de plată și a bonurilor fiscale, pe baza produselor introduse în comanda din sistem
  • Posibilitatea de a aplica discount-uri notelor de plată și de a face încasare parțială prin metode de plată diferite la aceeași masă
  • Înregistrarea separată a comenzilor la pachet, prin adăugarea de mese speciale “to-go” pe ecranul principal
  • O interfață ușor de folosit, optimizată pentru dispozitive touchscreen, care poate fi utilizată simultan de mai mulți operatori din locații diferite în rețea
  • Logare securizată prin cod de acces unic pentru fiecare angajat
  • Notificări despre gradul de ocupare al meselor și statusul comenzilor afișate direct în program, pentru eficientizarea servirii și eliberării meselor
  • Generarea rapoartelor de vânzări și a raportului Z de închidere zilnică

Un SALT® cu adevărat eficient în gestionarea restaurantului tău!

Prin achiziționarea sau crearea unui abonament lunar la programul SALT®, afacerea ta beneficiază de un suport tehnologic puternic, necesar pentru a menține aceleași standarde înalte de calitate ca și până acum, într-un mod mai simplu și eficient!

Ușor de utilizat

Administrarea meselor și procesarea comenzilor se face din câteva click-uri!

Servire rapidă

Rezervările, comenzile și notele de plată sunt preluate și gestionate direct din aplicație!

Clienți satisfăcuți

Relația cu clienții va fi îmbunătățită prin serviciile rapide și fără greșeli!

Modulul SALT® Gestiune acoperă toate nevoile de organizare din spatele unui restaurant – aprovizionări, plăți către furnizori, inventariere, etc. Funcționalitățile acestuia includ:
  • Generarea automată de rapoarte de gestiune, NIR, registrul de casă, rapoarte obligatorii (Z și X) și raportul de producție
  • Vizualizarea în timp real a consumului de materii prime și produse finite în raportul de producție
  • Afișarea termenelor scadente pentru facturile de plată către furnizori, eliminând penalitățile de întârziere
  • Scăderea automată din gestiune, pe baza rețetelor, a ingredientelor ce compun mâncărurile vândute
  • Estimarea adaosului comercial din datele în program (prețuri achiziție, rețete, prețuri vânzare, stocuri) și posibilitatea de a compara adaosuri comerciale din orice perioadă anterioară
  • Automatizarea procesului de inventariere a stocului de materii prime
  • Înregistrarea rapidă a încasărilor și generarea de chitanțe în mod automat
  • Urmărirea status-ului comenzilor către furnizori (verificarea livrărilor și generarea automată a notelor de intrare-recepție)
  • Generarea de analize de performanță a produselor comercializate și a operatorilor restaurantului
  • Transfer facil de produse între gestiuni, în cazul mai multor locații care comercializează aceleași produse
  • Posibilitatea de conectare la un program de contabilitate, astfel introducând o singură dată datele

Fii mereu în control

Urmărește în timp real stocurile și situația financiar-contabilă!

Crește profitabilitatea afacerii

Ia mereu decizii informate, bazate pe analiza costurilor și încasărilor!

Redu consumul de hârtie

Generează rapoartele obligatorii periodice automat din program!

Și pentru a completa nevoile restaurantelor de dimensiuni mari, unde comunicarea verbală între ospătari și bucătărie este dificilă și ineficientă, am creat modulele SALT® Ospătar și SALT® Bucătărie & Bar (Kitchen Display). Aceste module transformă lansarea comenzilor de la masă direct către preparatori în doar câteva click-uri!

SALT® Ospătar este varianta mobilă a modulului SALT® Vânzări. Acesta aduce următoarele funcționalități suplimentare:
  • Înregistrarea rapidă a comenzilor direct la masă, pe dispozitive mobile cu sistem de operare Android
  • Setarea ordinii pozițiilor din comenzi, pentru o servire mai eficientă a clienților
  • Emiterea rapidă și corectă a notelor de plată direct de la masă, pe baza produselor introduse și trimiterea spre printare a bonului fiscal la casa de marcat
  • Interfață ușor de folosit care scurtează procesul de comandă prin selecția rapidă a produselor din meniu – text sau imagine atașată
  • Logare securizată prin cod de acces unic pentru fiecare angajat
SALT® Bucătărie & Bar (Kitchen Display) este modulul dedicat zonei de preparare a comenzilor, care elimină problemele apărute din pricina comunicării ineficiente între ospătari și bucătari. Funcționalitățile sale includ:
  • Afișarea comenzilor trimise de ospătari direct pe ecranul din zona de bucătărie / bar, eliminând nevoia de imprimare sau scriere de mână a biletelor de comandă
  • Notificarea ospătarilor în momentul finalizării comenzii, pentru o ridicare și servire cât mai rapidă
  • Afișarea duratei de preparare a comenzilor cu coduri de culoare, pentru atenționarea personalului
  • Contorizarea datelor de preparare a comenzilor în aplicație, pentru a permite analiza eficienței personalului din bucătărie / bar

Vrei să știi cum se potrivește suita SALT® afacerii tale?


Vezi funcționalitățile modulelor Front-Office și Back-Office: