Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Companie
2018 – Se finalizeaza submodulul Picking al modulului DataLight WMS, precum si modulul DMS, care intregesc suita de aplicatii din sistemul informatic ERP DataLight Enterprise. Incepe testarea versiunilor Beta pentru aplicatiile Cento si SALT, destinate domeniilor retail si respectiv HORECA. In urma modificarilor legislative privind noile case de marcat, AttoSOFT integreaza principalele branduri de case de marcat de pe piata ca parte a solutiei fiscale integrate in ERP.
2017 – In acest an se incepe dezvoltarea sistemului WMS (Warehouse Management System) al AttoSOFT, integrat in mod nativ cu sistemul ERP DataLight Enterprise. De asemeni, incepe dezvoltarea sistemului de management al documentelor DMS (Document Management System), care permite arhivarea automata a documentelor emise, dar si a altor documente relevante pentru companie. Sunt implementate noi functionalitati legate de integrare si comunicare, cum ar fi sistemul de Alerte SMS/Email privind soldurile sau generarea automata a rapoartelor pe email.
2016 – Anul 2016 este anul integrarilor si al comunicarii, pe scurt EDI (“Exchange Document Interface”). Sistemul ERP DataLight Enterprise permite acum atat transferul de documente intre companii prin format XML, dar si integrarea automata cu majoritatea procesatori de documente pentru Key Accounts, atat pe zona food cat si non-food. AttoSOFT devine reprezentant autorizat al Qlik Sense in Romania, aceasta platforma Business Intelligence devenind motorul pentru modulul DataLight BI.Q, sistem de analiza avansata a informatiei stocate in ERP.
2015 – ATTOSOFT ofera noi functionalitati clientilor sai, legate de conceptele e-commerce si rspectiv solutii mobile. Un nou portal B2B este disponibil. Dar si conectori ai sistemului ERP cu diverse platforme de comert electronic B2C. Incepe dezvoltarea solutiei CRM Mobil ca parte a solutiei hybrid-cloud pregatita de AttoSOFT.
2014 – AttoSOFT continua dezvoltarea pe sisteme mobile a modulelor din sistemul ERP DataLight Enterprise. Incepe dezvoltarea a noi module precum DataLight WMS si se refac module anterioare, precum DataLight CRM, care sa se adapteze mai bine la nevoile partenerilor AttoSOFT.
2013 – AttoSOFT a fost premiata cu „Premiul Municipiului Galati pentru Performanta in Domeniul Economie”. Gala premierii a avut loc de ziua Sfantului Apostol Andrei, patronul spiritual al orasului Galati si al Romaniei. Premiul a fost acordat domnului Director General Iulian Stoicescu, intr-un cadru festiv, alturi de catre fostul primar al Municipiului Galati, domnul Marius Stan. AttoSOFT dezvolta in continuare solutii mobile, confirmand astfel intentia de a trece in cloud tehnologia sa ERP. Toate noile module sunt dezvoltate in tehnologie Web si noi dispozitive mobile sunt interconectate cu sistemul ERP. AttoSOFT fundamenteaza sistemul de vanzari mobile DataLight Van Sell, care functioneaza pe echipamente mobile de tipul smartphone si tablete. Sunt integrate noi tipuri de echipamente mobile cum ar fi imprimantele portabile termice Rego.
2012 – Se lanseaza pe piata sistemul ERP DataLight Retail, un sistem informatic dedicat managementului magazinelor si lanturilor de magazine. In primul an, se implementeaza acest sistem la 41 de magazine. Odata cu modificarea de legislatie a TVA-ului la incasare, AttoSOFT inlocuieste la clientii sai aplicatiile vechi cu noile versiuni software, bazate pe tehnologia client – server.
2011 – Se realizeaza portarea sistemului de automatizare a fortei de vanzari DataLight SFA pe sistemele de operare Android, astfel ca pot fi folosite si pe tablete cu acest S.O. Se lanseaza pe piata sistemul software de raportare Web Report, care permite accesul la rapoarte din program numai cu ajutorul unui browser Internet.
2010 – Continua perfectionarea modulului PDA Van-Sell prin implementarea sistemului de tiparire bonuri fiscale din PDA-uri; In parteneriat cu producatori nationali, AttoSOFT dezvolta un sistem EDI (Electronic Data Interchange) de raporare automata a unor informatii specifice.
2009 – Impreuna cu partenerii sai, AttoSOFT dezvolta modulele DataLight Bugete si DataLight Cost-Controlling, dedicate gestionarii atente a resurselor financiare ale companiei si control al componentelor de cost pe diverse centre de profit.
2008 – Se dezvolta versiunea DataLight Enterprise Buget, o varianta specializata destinata unitatilor bugetare, care include, pe langa functionalitatile comerciale standard, un modul de evidenta ALOP. Firma AttoSOFT isi consolideaza portofoliul de clienti prin semnarea mai multor contracte cu firme mari si finalizarea unor implementari de anvergura.
2007 – Se dezvolta aplicatia DataLight Facturare, destinata tiparirii de facturi. Se lanseaza Serviciul BABIZ® (www.babiz.ro), ca magazin virtual de piese auto, in care se oferteaza de catre utilizatorii de MyManager stocurile de piese fara miscare. Firma AttoSOFT atinge cota de 0,50% din piata de ERP din Romania.
2006 – Se adapteaza modulul DataLight Productie 2.0 pentru tipul de productie „prin descompunere”. Incepe dezvoltarea aplicatiei DataLight FAZ , dedicata managementului flotei auto. Se dezvolta sistemul DataLight SFA prin adaugarea aplicatiei PDA Van- Sell, dedicata facturarii si tiparirii facturilor din PDA si transmiterea lor on-line la baza. Incepe sa fie implementata pe scara larga solutia ERP DataLight Enterprise cu replicare.
2005 – Aplicaţiile client – server sunt finalizate şi adaptate pentru cerinţele de comunicare între punctele aflate la distanţă. Cerinţele de comunicare aduc firmei AttoSOFT parteneriate cu firme mari, care aleg această soluţie ERP pentru fiabilitatea, robusteţea şi promptitudinea în acordarea service-ului.
2004 – Se fundamenteaza modulele de contabilitate (DataLight BalPro), gestiune (DataLight Gestiune 3.0) si Leasing din sistemul ERP DataLight Enterprise.
Este adoptata si tehnologia de replicare pentru modulul de vanzare retail VanzPOS, pentru magazine aflate la distanta, care transmit datele la centru prin INTERNET.
Incepe dezvoltarea sistemului PDA Off-line de automatizare a fortei de vanzare, bazat initial pe PDA-uri cu Palm OS.
2003 – Sunt lansate pe piaţă primele module din a treia generaţie de software. Noile module fac parte dintr-un sistem integrat de tip ERP, bazate pe tehnologie client – server. Modulele DataLight BalPro, DataLight VanzPos sunt dedicate firmelor medii şi mari şi sunt pregătite să răspundă unor exigenţe speciale din partea clienţilor. Este lansat şi sistemul de automatizare al vânzărilor DataLight SFA, care cunoaşte un succes deosebit.
2002 – Strategia de piaţă a firmei este în plină schimbare, în vederea abordării unui nou segment de piaţă, al firmelor medii şi mari. Începe studiul platformelor strategice pentru o nouă generaţie de programe / software, în paralel cu recrutarea de personal care să permită atingerea planului de afaceri stabilit.
2001 – Se lansează aplicaţia MyManager, prima aplicaţie românească dedicată afacerilor cu piese auto. MyManager cunoaşte un succes deosebit la Salonul Auto Bucureşti din 2001, în urma căruia se încheie numeroase contracte cu firme din acest domeniu. A doua generaţie de aplicaţii continuă să se îmbogaţească cu noi module, cerinţele de pe piaţă crescând în această perioadă.
2000 – Este lansată a doua generaţie de software, pe baza experienţei acumulate în 5 ani. Aplicaţiile beneficiază de un nou concept al bazelor de date şi de o interfaţă ergonomică avansată. Este depaşit pragul de 500 de utilizatori, firma numărând 605 utilizatori la sfârşitul anului.
1999 – Continua vanzarea aplicatiilor din pachetul Light’96, cu o echipa marita ca numar. Incepe proiectarea unui nou modul care sa inlocuiasca modulele Light Gestiune si Light Clienti Furnizori. Acest modul se bazeaza tot pe tehnologia bazelor de date desktop Paradox. Se completeaza modulul Light Personal Salarizare cu modulul de calcul al fiselor fiscale.
1998 – Se consolidează poziţia de lider a AttoSOFT pe piaţa locală de software. Această poziţie se bazează în continuare pe calitatea foarte bună a software-ului şi a serviciilor conexe (implementare, service). Portofoliul de produse se îmbogăţeşte cu aplicaţii pe domeniu vertical, cum ar fi Light Banca – software bancar, Light Hotel – software pentru managementul hotelurilor. Începe parteneriatul cu Sintezis Birotica şi integrarea caselor de marcat fiscale ca instrument fiscal în cadrul soluţiilor oferite.
1997 – Numărul clienţilor creşte exponenţial, ca urmare a fiabilităţii programelor şi a nevoii tot mai mare de informatizare a activităţilor. În sistemul informatic sunt integrate module noi, Light Salarii – pentru evidenţa salariilor şi a personalului, precum şi Mijloace Fixe – pentru evidenţa mijloacelor fixe.
1996 – Încep vânzările sistemului informatic Light ’96, dedicat evidenţei financiar-contabile şi de gestiune. Primii clienţi sunt încântaţi de adaptabilitatea programelor la diversele cerinţe formulate şi de preţurile accesibile.
1995 – Se înfiinţează firma AttoSOFT, cu sediul în Galaţi. Scopul declarat este crearea de software ERP competitiv, într-o piaţă aflată în dezvoltare relativ înceată. Pe piaţă se aflau software-uri „aduse” din alte ţări (Franţa, Israel), traduse şi adaptate cerinţelor româneşti.