CRM – customer relationship management 

Marketing

Vanzari

Suport post-vanzare

Clarifica și standardizeaza procesul de vanzare, oferind performanța în vanzare și reducerea costurilor

Un proces de vanzare standardizat ajuta atât la integrarea mai simpla a noilor oameni de vanzari, dar și la obtinerea de rezultate predictibile privind procentul de conversie a prospectilor și calitate a procesului de vanzare.

Crește eficiența procesului de marketing, inclusiv prin integrare cu sistemul ERP

Odată cu integrarea în sistemul ERP, modulul CRM este capabil sa ofere mecanisme de filtrare a partenerilor și contactelor, precum și istoricul achizitiilor, pentru mesaje targetate în mod eficient.

Ofera o imagine de ansamblu asupra operatiunilor de vanzare, inclusiv prin unificarea informațiilor despre parteneri și contacte

Unealta perfectă atunci când dorim ca vanzarile firmei sa nu mai depinda de agendele oamenilor de vanzari, modulul CRM este integrat cu sistemul ERP pentru a oferi o imagine de ansamblu asupra tuturor infomatiilor necesare procesului de vanzare, marketing sau suport tehnic.