AttoSOFT a creat pentru Dvs. un Portal al Clientilor AttoSOFT, portal care este dedicat cu precadere comunicarii dintre companiile noastre. Acest portal este disponibil non-stop (24 / 7), prin conexiune Internet, fara a fi necesar sa aveti instalate ale aplicatii decat browser de Internet, cum ar fi Google Chrome, Internet Explorer, Mozzila, Firefox, etc.Help Desk »

Pentru a obţine asistenţa online, efectuaţi următoarele acţiuni:

    1. Asiguraţi-vă ca aveţi acces la Internet, pe calculatorul la care doriţi să se realizeze asistenţa online.
    2. Contactaţi departamentul de service, de la firma AttoSOFT, la telefon 0236-47.00.00.
    3. Stabiliţi, de comun acord, data, ora si încadrarea în tariful de asistenţă online
    4. Descărcaţi şi executati următorul program:
  1. Comunicaţi departamentului de service ID-ul dumneavoastră

– Parola este predefinită, nu este necesară
– Puteţi întrerupe oricând conexiunea, dacă închideţi această aplicaţie

Dacă doriti mai multe informaţii despre această aplicaţie, le puteti obţine de aici.

Dumitru Zepca
– tel.: 0728-321.923
(Galati/Braila)

Sandu Pencea
– tel.: 0728-321.915
(Galati/Braila)

Sorin Vasile
– tel.: 0721-444.270
(Galati/Braila)

Maria Oprea
– tel.: 0730-050.357
(Galati/Braila)

Viorel Apostu
– tel.: 0730-050.354
(Galati/Braila)

Octavian Grigore
– tel.: 0236-470.000
(Galati/Braila)

Catalin Meret
– tel.: 0728-321.916
(Constanta/Tulcea)

Help Desk

tel: 0236-470.000

Meniu