Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Asistență on-line programată
Descărcați Teamviewer și urmați pașii de mai jos:
1. Asiguraţi-vă că aveți acces la Internet pe dispozitivul unde e necesară intervenția.
2. Apelați departamentul Service pentru a programa data și ora intervenției (Atenție: Sistemul dvs va fi inactiv în timpul acesteia!)
3. Instalați TeamViewer (ajutor aici).
4. Comunicați ID-ul de logare din TeamViewer (format din 6 cifre) reprezentantului AttoSoft.
5. După finalizarea intervenției, închideți aplicația TeamViewer.
Asistență telefonică – Urgențe
Pentru probleme de natură urgentă cu produsele software AttoSoft, apelați departamentul de service:
0236 470 000
În cazul cerințelor software tehnice fără contract de mentenanță, este necesară achitarea în avans a unui tichet de analiză** pentru investigație, și anume:
– în regim standard – tichet analiză 50€ (fără TVA), cu preluare cerință în 3-5 zile lucrătoare*
– în regim de urgență – tichet analiză 60€ (fără TVA), cu preluare cerință în 2-4h lucrătoare*
*din momentul confirmării plății.
**În cazul în care analiza şi rezolvarea cerinței depășesc durata de 1h, în urma tichetului veți primi o ofertă pentru rezolvarea completă a cerinței dvs.
Pentru detalii suplimentare, nu ezitați să ne apelați la numărul de telefon de mai sus!
Portal clienți AttoSoft
Disponibil 24/7, portalul HelpDesk este menit să creeze o linie directă de comunicare, pentru a vă putea adresa orice nevoie legată de produsele software AttoSoft.
Puteți să ne scrieți în acest portal problemele cu care vă confruntați și vom lua imediat măsurile necesare pentru a le rezolva.
Deschideți Portal Clienți AttoSoft de aici cu login securizat: