Aveți nevoie de ajutor cu soluțiile informatice AttoSoft? Vă stăm la dispoziție!

Asistentă online

Asistență on-line programată

Descărcați Teamviewer și urmați pașii de mai jos:

1. Asiguraţi-vă că aveți acces la Internet pe dispozitivul unde e necesară intervenția.
2. Apelați departamentul Service pentru a programa data și ora intervenției (Atenție: Sistemul dvs va fi inactiv în timpul acesteia!)
3. Instalați TeamViewer (ajutor aici).
4. Comunicați ID-ul de logare din TeamViewer (format din 6 cifre) reprezentantului AttoSoft.
5. După finalizarea intervenției, închideți aplicația TeamViewer.

Asistență telefonică – Urgențe

Pentru probleme de natură urgentă cu produsele software AttoSoft, apelați departamentul de service:

0236 470 000

În cazul cerințelor software tehnice fără contract de mentenanță, este necesară achitarea în avans a unui tichet de analiză** pentru investigație, și anume:

– în regim standard – tichet analiză 50€ (fără TVA), cu preluare cerință în 3-5 zile lucrătoare*

– în regim de urgență – tichet analiză 60€ (fără TVA), cu preluare cerință în 2-4h lucrătoare*

*din momentul confirmării plății.

**În cazul în care analiza şi rezolvarea cerinței depășesc durata de 1h, în urma tichetului veți primi o ofertă pentru rezolvarea completă a cerinței dvs.

Pentru detalii suplimentare, nu ezitați să ne apelați la numărul de telefon de mai sus!

Portal clienți AttoSoft

Disponibil 24/7, portalul HelpDesk este menit să creeze o linie directă de comunicare, pentru a vă putea adresa orice nevoie legată de produsele software AttoSoft.

Puteți să ne scrieți în acest portal problemele cu care vă confruntați și vom lua imediat măsurile necesare pentru a le rezolva.

Deschideți Portal Clienți AttoSoft de aici cu login securizat:

HelpDesk