Portal de vânzări către partenerii de afaceri - DataLight® Portal B2B

În mediul de afaceri actual, această soluție este extrem de avantajoasă, oferind posibilitatea ca în termen foarte scurt să deveniți funcționali în mediul online, iar pe termen mediu și lung, este alternativa menținerii afacerii în viață.

Sistemul e-commerce DataLight® Portal B2B reprezintă soluția tehnică prin care dați posibilitatea clienților dumneavoastră (distribuitori, reselleri) să facă singuri comenzi de marfă pe baza ofertei personalizate pe care o puneți fiecăruia la dispoziție. Comenzile clienților pot fi validate de către un operator al dumneavoastră sau automat de catre aplicație.

Partenerii dumneavoastră au posibilitatea să obțină informații comerciale și despre mărfurile pe care nu le aveți pe stoc dar pe care le puteți aduce la comandă.

Prin acest portal furnizați în mod automat partenerilor dumneavoastră informații cu privire la statusul comenzilor pe care le-au lansat, istoricul comenzilor și componența soldului.

Implementați ușor acest sistem de vânzare la câți parteneri doriți, fără costuri suplimentare, deoarece sistemul este dezvoltat pe tehnologie web și nu necesită aplicații sau baze de date suplimentare.

Apelați un consilier software – 0730 050 353

Beneficii

b2b prezentare

Crești vânzările prin înlesnirea accesului clienților tăi la comenzi, oferte și informații despre produse:

  • Oferiți clienților dumneavoastră posibilitatea să comande mărfurile în ritmul propriu de aprovizionare, în perioada zilei care îi avantajează, indiferent de locația în care se află;
  • Clientul consultă întotdeauna întreaga ofertă de produse, cu prețurile actualizate și personalizate pentru el, obține on-line informații suplimentare despre caracteristicile produselor;
  • Clientul realizează on-line cereri de ofertă pentru produsele pe care nu le aveți pe stoc pentru a fi informat cu privire la prețuri și termene de livrare;

Scazi cheltuielile operaționale cu preluarea și înregistrarea comenzilor:

cheltuieli operationale

  • b2b prezentareMajoritatea comenzilor de marfă sunt realizate și înregistrate de către clienți. Realizați vânzări mai mari cu un număr mai mic de agenți de vânzări și mai puține deplasări pentru preluarea comenzilor de marfă.
  • Agenții de vânzări se pot concentra pe îmbunătățirea relației de afaceri pe care o aveți cu fiecare client.
  • Reduceți cheltuielile și cu echipa de înregistrare a comenzilor în sistemul ERP, deoarece acestea sunt înregistrate și verificate de către clienți.

Îmbunătățești satisfacția clienților prin eliminarea livrărilor eronate datorate comenzilor înregistrate greșit.

  • Partenerii de afaceri fac singuri comenzile și le verifică, reducând erorile de comandă. Vor dispune fără sincope de marfa necesară pentru desfășurarea activității.
  • Firma dumneavoastră va înregistra reducerea costurilor operaționale pentru livrările eronate.
b2b prezentare

În câteva ore îl integrezi în activitatea de vânzări și obții beneficii imediat.

  • Configurarea portalului de vânzări este simplă. Doar în câteva ore realizați setările necesare pentru acordarea drepturilor de acces în sistem a clienților dumneavoastră și configurați oferta de produse pe care o puneți la dispoziția clienților. Apoi, fără nici un alt efort, dispuneți de avantajele pe care vi le oferă acest sistem.
  • Nu există costuri de exploatare suplimentare pentru că sistemul nu necesită achiziția de baze de date suplimentare, echipamente sau licențe pentru clienții dumneavoastră.

Portalul de vânzări DataLight Portal B2B este simplu de utilizat și de către clienții dumneavoastră.

  • Interfața de lucru este simplă și intuitivă, poate fi utilizată cu ușurință de orice persoană care are cunoștințe minime de utilizare a aplicațiilor software.
  • Utilizarea sa de către clienții dumneavoastră se face printr-un browser web și nu necesită configurări sau instalări de programe suplimentare.
  • Odată cu transmiterea prin e-mail a userului și parolei de logare clientului dumneavoastră, îi livrați și instrucțiunile de utilizare (pe care le primiți de la noi) pentru a fi siguri că folosește toate facilitățile sistemului.
b2b prezentare
b2b prezentare

Îmbunătățești comunicarea cu clienții printr-o informare corectă și rapidă.

Puneți la dispoziția clienților dumneavoastră, în mod automat, informații comerciale necesare unei relații bune și de durată:

  • oferta comercială cu descrierea produselor și prețurile personalizate pentru fiecare client;
  • stocurile produselor – în clar sau cu mască;
  • status comenzi curente;
  • istoric comenzi;
  • informații sold;

Îmbunătățirea comunicării cu clienții dumneavoastră poate fi susținută și de emiterea notificărilor prin e-mail privind comenzile înregistrate, atât clienților care le-au operat cât și operatorilor dumneavoastră.

Caracteristici produs

b2b prezentare

  • Permite clienților dumneavoastră accesarea ofertei personalizate, odată cu informații suplimentare pentru fiecare produs, produse echivalente, stocul disponibil (în clar sau prin masca de stoc), prețurile negociate.
  • Înregistrarea comenzilor de către clienții dumneavoastră, direct în sistemul ERP, pentru a fi prelucrate și livrate.
  • Înregistrarea cererilor de ofertă de către clienții dumneavoastră pentru produsele pe care nu le aveți pe stoc și nu au prețuri.
  • Dispune de un sistem de notificări prin email, referitoare la comenzile care au fost plasate, atât către clientul care a plasat comanda cât și către operatorii dumneavoastră.
  • Permite clienților vizualizarea comenzilor precedente, la nivel de produse, cu valorile aferente și statusul acestora.
  • Oferă clienților informații privind lista facturilor aflate în sold. Informația este preluată automat din baza de date ERP, fără prelucrări suplimentare.
  • Comenzile introduse de clienți pot fi validate manual sau automat, pe baza unor fluxuri de verificări prestabilite, legate de stocul disponibil, de soldul partenerului, s.a.m.d.

b2b prezentare

  • DataLight Portal B2B este parte integrantă a unei soluţii ERP, special proiectată să optimizeze activitatea de vânzare prin distribuitori / reselleri.
  • Dezvoltat pe o tehnologie web, este simplu de utilizat de către clienții dumneavoastră și simplu de implementat la aceștia pentru că nu necesită instalarea de aplicații la client (reseller), baze de date suplimentare sau conexiuni speciale la internet.
  • Configurarea simplă a conturilor de acces – prin simpla completare a utilizatorului și a unei parole, retailerul va avea acces la portalul B2B. Gestionarea utilizatorilor și a parolelor de conectare la acest portal se face în mod centralizat.