DataLight ERP
Gestiune 3.0

Soluție software de gestiune pentru comerț, producție
și import-export

Avantaje DataLight ERP Gestiune 3.0

Utilizare multi societate

Administrează mai multe puncte de lucru, gestiuni sau societăți într-un singur program!

Adăugare sau eliminare module

Personalizează interfața în funcție de nevoile afacerii tale – alege din zeci de module disponibile!

Traducere interfață și documente

Ușurează colaborarea cu furnizorii sau colegii din alte țări prin traducerea documentelor comune!

Ce este DataLight ERP Gestiune 3.0?

Pe scurt, este modulul principal din suita DataLight ERP (Enterprise Resource Planning), care te ajută să administrezi dintr-un singur loc toate operațiunile din cadrul companiei. Sistemul este adaptabil pentru păstrarea de gestiune cantitativ-valorică (în cazul comercianților en-gros) sau global-valorică (en-detail).

Acesta automatizează activitățile de rutină din fluxul de lucru, precum evidența stocului de produse, lansarea comenzilor de aprovizionare, generarea de note intrare-recepție (NIR), lansarea de documente fiscale obligatorii periodice (declarații ANAF), emiterea de documente de vânzare, realizarea inventarului, generarea de rapoarte de management / vânzări și multe altele.

Vrei să știi cum se potrivește afacerii tale

DataLight ERP Gestiune 3.0

De ce să alegi DataLight ERP Gestiune 3.0?

Economisește timp prin automatizarea operațiunilor
de zi cu zi

(lansare comenzi, creare facturi, NIR-uri, note de transfer, generare declarații obligatorii, etc.)

Evită problemele logistice, întârzierile și penalitățile de plată

(avertizare automată asupra stocurilor critice, verificarea încărcării și ambalării comenzilor, gestionarea facturilor scadente, etc.)

Comunicare mai
eficientă cu clienți,
furnizori și terți

(setare alerte automate clienți prin SMS/e-mail, export facturi în format electronic EDI, import încasări și plăți din extrase de cont, etc.)

Crește performanțele
de vânzare și relațiile
cu clienții

(oferte speciale automatizate, preluare comenzi direct din PDA, integrare cu platforma E-commerce, etc.)

Control total și
securitatea datelor interne

(setare diferite niveluri de acces al operatorilor pe module, istoric de modificări per operator, etc.)

Funcționalități DataLight ERP Gestiune 3.0

Odată cu implementarea sistemului și importarea datelor cu ajutorul unui reprezentant AttoSOFT (puncte de lucru, gestiuni, operatori, agenți de vanzare, furnizori, mărfuri, prețuri de vânzare, cote TVA, etc.), se pot administra din program toate activitățile companiei. Programul acoperă întreaga suită de operațiuni realizate în cadrul diverselor departamente, fie că este vorba de activități orientate spre Furnizori / Clienți, Operațiuni Interne sau Rapoarte de Analiză.

Lista completă de module software individuale care acoperă diversele operațiuni (contabilitate, salarii, SFA, CRM, inventar, arhivă digitală ș.a.) poate fi vizualizată aici.

Operațiuni în relația cu furnizorii (achiziții)

Elimină situațiile neplăcute de rupturi de stoc!

  • Contracte încheiate (în Lei sau în valută)
  • Balanțe, obligații și facturi de plătit / scadente
  • Oferte generale sau speciale, cu posibilitatea definirii condițiilor impuse de furnizor (target-uri)
  • Avertizare asupra stocurilor critice și lansarea automată a comenzilor de reaprovizionare în momentul finalizării cantităților necesare Gestionare plăți și situații de plată
  • Declarații de import / vamala
  • Preluare date logistice direct din documentele furnizorului (detalii ambalări, greutate, etc.
  • Nomenclator personalizat al mărfii achiziționate (coduri, denumiri, caracteristici, etc.
  • Tipărire documente de intrare în altă limbă (inclusiv denumire marfă din nomenclator), în cazul manipulării de către operatori din afara Romaniei.

Operațiuni în relația cu clienții (vânzări)

Procesează mai simplu și mai rapid orice vânzare!

  • Conversie automată din comenzi în facturi fiscale în momentul înregistrării plății
  • Inregistrare contracte standard / de discount (în lei sau valută) cu diverse condiții de achiziție (ex. reducere preț unitar la achiziții volum mare, 2+1 gratis, pachete / bundles, etc.
  • Realizare oferte de preț, cu posibilitatea rezervării de marfă din stoc pentru clienți
  • Obligații și facturi de încasat / scadente, precum și penalități de întarziere a plății
  • Dispoziții de livrare comenzi
  • Conversie automată a facturilor în formate tipizate EDI pentru terți
  • Tipărire oferte și facturi în altă limbă (inclusiv denumire produse din nomenclator), în cazul clienților / partenerilor din afara Romaniei
  • Generare de coduri de bare pentru a procesa încasări prin stații de plata
  • Integrare cu platformă E-commerce pentru vanzări online
  • Setare promoții cu condiții personalizate și funcție Happy Hour
  • Preluare comenzi clienți direct din PDA agenți teren

Operațiuni interne, de contabilitate și declarații la stat

Toate activitățile companiei, la doar un click distanță!

  • Înregistrare de traduceri în nomenclatoarele personalizate de marfă, în cazuri necesare
  • Setare niveluri de adaos comercial
  • Efectuare registru de casă
  • Realizare stocuri cantitativ valorice GPV / GPE
  • Descărcare de gestiune prin metodele standard Fi/Fo sau Cost Mediu Ponderat
  • Atenționări asupra loturilor de marfă din stoc pe cale de expirare
  • Trasabilitate asupra loturilor de marfă (serie, număr, dată intrare, dată expirare), pentru o urmărire riguroasă a mărfii în stoc
  • Import / export extrase de cont bancare (formate standardizate SWIFT MT940 și MT103, precum și formate libere CSV, XLS, HTML, etc.
  • Tipărire etichete de raft și etichete cu coduri de bare pentru mărfuri fără cod de bare de la producător
  • Export informații către cântar pentru configurarea etichetelor de marfă la vrac
  • Creare de produse finite tip pachet, formate din componente înregistrate separat în stoc (asamblări)
  • Stabilire target-uri agenți de teren și setarea de niveluri de comision
  • Crearea de centre de profit și pierdere
  • Distribuirea facturilor de cost pentru mărfuri de import (manipulare, transport, taxe), pentru dezvăluirea costurilor unitare reale ale achizițiilor
  • Evidența materiilor prime, semifabricate și produse finite
  • Note de transfer între gestiuni (în cazuri aplicabile)
  • Inventariere pe depozit sau puncte de lucru (prin PT 360)
  • Export automat al datelor în contabilitate
  • Stabilire rute pentru agenți de teren și verificarea respectării acestora prin înregistrarea datelor clienților și geocodarea adreselor persoanelor de contact în add-on Google Maps Inregistrarea documentelor legale ale vehiculelor agenților de teren
  • Generare declarații obligatorii: Intrastat achiziții / livrări, 390, 394, jurnal TVA de cumpărări / vanzări + raportări fiscale noi: D406 SAF-T, e-Factura, e-Transport etc.

Rapoarte interne și de analiza a performanțelor

Pentru a asigura succesul unei afaceri, este necesară o urmărire constantă a activităților și rezultatelor acestora, pe baza cărora se vor lua decizii strategice de viitor. Programul DataLight Enterprise restiune 3.0 îți pune la dispoziție o mulțime de rapoarte de tip managerial și de performanță a angajaților, respectiv a produselor comercializate.

Mai mult, toate aceste rapoarte sunt interactive – în momentul afișării datelor, se pot accesa și edita individual intrările, în timp ce filtrele setate inițial de utilizator vor rămâne active (ex. din raportul alanța Stocurilor se poate selecta Fișa Mărfii pentru o intrare individuală și se pot face
modificări pe acea intrare, păstrând filtrele aplicate)

Fii mereu în controlul afacerii tale prin decizii informate!

  • Intrări materii prime, materiale auxiliare ș.a. filtrate după furnizor, perioadă, grupe, etc.
  • Rulaje de intrare / ieșire materii prime, materiale auxiliare, marfă, etc.
  • Consum materii prime și materiale auxiliar
  • Stocuri previzionate, stocuri la preț vânzare / achiziție
  • Rate conversie oferte clienți
  • Adaos comercial realizat din vânzări
  • Vânzări pe grupe de marfă / produse / agenți / clienți
  • Cash-flow în lei / valută
  • Încasări cu tichet / CEC-uri
  • Viteza de rotație a stocurilor
  • Aprovizionare conform rulaj și factor sezonalitate
  • Promoții acordate clienților
  • Rulaje mărfuri pe intrări / ieșiri

Mențiuni speciale DataLight ERP Gestiune 3.0

Securitatea datelor
În cadrul programului, se pot seta diferite niveluri de acces în cadrul modulelor, care acordă permisiuni integrale sau parțiale diverșilor utilizatori, pentru ca datele companiei să fie în deplină siguranță. Administratorul poate seta restricții asupra unor acțiuni și chiar module întregi sau poate oferi acces doar pentru vizualizare, nu și editare. Aceste măsuri sunt recomandate de AttoSOFT, deoarece oferă un grad ridicat de protecție asupra modificării greșite ale datelor de către utilizatorii neautorizați. Istoricul modificărilor (ce acțiuni au fost realizate și de către care utilizator) poate fi vizualizat oricând, pentru o transparență totală.

Personalizare module
Programul conține o suită standard de module de lucru, care acoperă toate activitățile interne obișnuite ale unei companii. Insă programul poate fi personalizat cu diverse module funcționale (add-ons) pentru a se contura mai bine nevoilor specifice ale oricărei firme (ex. distribuție, logistică, producție, transport, agricol, retail, vanzări on-line, B2B, B2C, HoReCa, etc.)

Interfață în limbi străine
Interfața de bază este disponibilă în 3 limbi (Română, Engleză sau Poloneză), însă se oferă posibilitatea traducerii în orice limbă prin integrarea modulului Microsoft Translator (add-on).

Vrei să știi cum se potrivește afacerii tale

DataLight ERP Gestiune 3.0