Funcționalități DataLight ERP Gestiune 3.0
Odată cu implementarea sistemului și importarea datelor cu ajutorul unui reprezentant AttoSOFT (puncte de lucru, gestiuni, operatori, agenți de vanzare, furnizori, mărfuri, prețuri de vânzare, cote TVA, etc.), se pot administra din program toate activitățile companiei. Programul acoperă întreaga suită de operațiuni realizate în cadrul diverselor departamente, fie că este vorba de activități orientate spre Furnizori / Clienți, Operațiuni Interne sau Rapoarte de Analiză.
Lista completă de module software individuale care acoperă diversele operațiuni (contabilitate, salarii, SFA, CRM, inventar, arhivă digitală ș.a.) poate fi vizualizată aici.
Operațiuni în relația cu furnizorii (achiziții)
Operațiuni în relația cu clienții (vânzări)
Operațiuni interne, de contabilitate și declarații la stat
Rapoarte interne și de analiza a performanțelor
Pentru a asigura succesul unei afaceri, este necesară o urmărire constantă a activităților și rezultatelor acestora, pe baza cărora se vor lua decizii strategice de viitor. Programul DataLight Enterprise restiune 3.0 îți pune la dispoziție o mulțime de rapoarte de tip managerial și de performanță a angajaților, respectiv a produselor comercializate.
Mai mult, toate aceste rapoarte sunt interactive – în momentul afișării datelor, se pot accesa și edita individual intrările, în timp ce filtrele setate inițial de utilizator vor rămâne active (ex. din raportul alanța Stocurilor se poate selecta Fișa Mărfii pentru o intrare individuală și se pot face
modificări pe acea intrare, păstrând filtrele aplicate)
Mențiuni speciale DataLight ERP Gestiune 3.0
Securitatea datelor
În cadrul programului, se pot seta diferite niveluri de acces în cadrul modulelor, care acordă permisiuni integrale sau parțiale diverșilor utilizatori, pentru ca datele companiei să fie în deplină siguranță. Administratorul poate seta restricții asupra unor acțiuni și chiar module întregi sau poate oferi acces doar pentru vizualizare, nu și editare. Aceste măsuri sunt recomandate de AttoSOFT, deoarece oferă un grad ridicat de protecție asupra modificării greșite ale datelor de către utilizatorii neautorizați. Istoricul modificărilor (ce acțiuni au fost realizate și de către care utilizator) poate fi vizualizat oricând, pentru o transparență totală.
Personalizare module
Programul conține o suită standard de module de lucru, care acoperă toate activitățile interne obișnuite ale unei companii. Insă programul poate fi personalizat cu diverse module funcționale (add-ons) pentru a se contura mai bine nevoilor specifice ale oricărei firme (ex. distribuție, logistică, producție, transport, agricol, retail, vanzări on-line, B2B, B2C, HoReCa, etc.)
Interfață în limbi străine
Interfața de bază este disponibilă în 3 limbi (Română, Engleză sau Poloneză), însă se oferă posibilitatea traducerii în orice limbă prin integrarea modulului Microsoft Translator (add-on).