• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

(VI) – Utilizați metoda optimă de picking, având în vedere tipul afacerii dvs.?

acum 3 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

Există mai multe modalități de a determina soluția de Picking corectă, unul dintre ele fiind prin încercări, dar se poate dovedi costisitor și neproductiv. AttoSoft vă poate identifica soluția ideală prin consultanță logistică în prezența unui sistem de tip WMS care să înglobeze cele mai bune practici din domeniu.

În timpul unei implementări de WMS pot ieși la iveală mai multe probleme în cadrul fluxurilor din depozit. Având algoritmii deja verificați în decursul altor implementări în
depozite similare, un sistem WMS matur vă poate pune la dispoziție practici verificate pe care le puteți personaliza după specificul afacerii.

Un alt aspect foarte important de care trebuie sa țineți cont este că o afacere, care se bazează pe depozit, are tendința să crească, atât ca spațiu de depozitare, cât și ca volum și complexitate a operațiunilor. Din acest punct de vedere, sistemul WMS trebuie neapărat să fie o soluție scalabilă care să susțină ritmul de creștere și să se poată adapta creșterii afacerii dvs.

Soluțiile noastre de automatizare a activităților unui business sunt adaptate oricărei nevoi de dezvoltare venite din partea partenerilor noștrii. Vă stăm la dispoziție la telefoanele 0372.168.195 sau la sediile noastre din Galați, Brașov și București.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

automatizare depozite, galati bucuresti brasov, software picking, solutii

Distribuie acest articol

Articolul anterior
(V) – Îmbunătățirea strategiilor de stocare în depozitul dvs., prin DataLight Picking
Articolul următor
S-a inventat bateria care se încarcă în 10 minute

Te-ar mai putea interesa si:

Programele de gestiune pentru agricultura de la AttoSoft, o investitie pe profit, pentru companiile romanesti
17 decembrie 2021
Operatiunea Cristal in Octombrie 2015 – Romania subterana
29 octombrie 2015
Tombola AttoSOFT – Sfarsit de an 2015, cu Mos Craciun
17 decembrie 2015

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 18 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 14 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Paste Fericit! 6 views | under Stiri

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Emiterea bonul de consum cu ajutorul modulelor care gestioneaza activitățile logistice primare din DataLight 4 views | under Stiri

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Declaratia 112 nu se mai poate depune la ghiseele sediilor locale ANAF 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Din 2016, deciziile din jurisprudenta UE in materie de TVA devin obligatorii pentru Romania 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Harta României privind acoperirea 4G și 5G de la operatorii de telefonie în 2021 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Despre contabilitatea restaurantelor sau SALT – soft-ul potrivit pentru afacerea ta 3 views | under Stiri

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 3 views | under Stiri

  • Despre dropshipping sau cum poti sa-ti deschizi un magazin online 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Facturarea electronica versus facturile tiparite – Despre semnatura electronica 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • A aparut noua versiune a declaratiei de TVA 394 3 views | under Legislatie, fiscalitate

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE