• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Trendurile soft-urilor pentru afaceri in 2018

acum 4 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Gadget-uri, trenduri IT
Niciun comentariu
Ministerul pentru Mediul de Afaceri Comerț și Antreprenoriat a publicat un studiu care arată că, în 2018, 48,31% dintre IMM-uri au în plan „utilizarea de noi tehnologii”, pentru fi mai mai competitive, mai arată sursa citată.

Potențial mare de creștere

Din perspectivă statistică, piața locală are resurse de creștere semnificative, atât ca număr de clienți, cât și ca valoare. În România activează aproximativ 560.000 de companii, dintre care 90-95% sunt IMM-uri, conform datelor de la Registrul Comertului pe 2016. Tototadă, Eurostat atribuie României o rată de penetrare a soluțiilor de business de tip ERP (Enterprise Resource Planning) de numai 20-21% la nivelul anului 2015, ceea ce înseamnă că un număr considerabil de companii nu au la dispozitie un sistem integrat de gestiune și se bazează pe soluții simple de contabilitate și foi de calcul tabelar.
Media europeană de utilizare a soluțiilor ERP depășea 36% în 2015, conform acelorași date Eurostat, cu vârfuri de peste 60% în țările foarte dezvoltate.

Viitorul este cloud

În 2018, creșterea pieței de soluții software de business va fi influențată atât de proiectele noi, în care cererea pentru soluții în cloud va fi cu cel puțin 30% mai mare decât în acest an, dar și de extinderea proiectelor deja existente. 2018 va aduce clarificarea aspectelor ce țin de fiscalitate, schimbările legate de TVA și impozitarea muncii, cât și de securitatea datelor, din prisma apropierii termenului limită pentru alinierea la reglementările europene privind protecția datelor personale (GDPR). În acest context, nevoia companiilor de a rămâne eficiente va determina tot mai mulți manageri să opteze pentru soluții cu licențiere flexibilă, cu obiectivul de a obține un nivel optim de utilizare, dar cu livrare din cloud pentru eliminarea costurilor cu infrastructura IT.

Mobilitatea e necesară

Mobilitatea rămane și ea pe lista de priorități. Dintre companiile de retail și distribuție care au participat la analiza Entersoft, mai mult de 60% evaluează posibilitatea atașării la platformele existente a unui software pentru echipele de agenți comerciali (SFA – Sales Force Automation) care să poată fi utilizat de pe tablete sau de pe telefoane.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

cloud it, erp, eurostat erp, gdpr software, imm

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Cele mai vândute telefoane mobile în Martie 2018
Articolul următor
GDPR pentru companiile care vând online

Te-ar mai putea interesa si:

Cum poti afla parorele retelelor wireless din aeroporturi?
4 februarie 2020
Fondatorul Android își închide compania
14 februarie 2020
Nokia 400 4G ar putea deveni primul feature-phone oficial cu sistem de operare Android
31 ianuarie 2020

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 18 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 15 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Paste Fericit! 6 views | under Stiri

  • Diurna in 2017 si cuantumul acestei indemnizatii conform Codului fiscal din 2017 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Emiterea bonul de consum cu ajutorul modulelor care gestioneaza activitățile logistice primare din DataLight 5 views | under Stiri

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Avantajele emiterii unei proforme in locul facturii 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Din 2016, deciziile din jurisprudenta UE in materie de TVA devin obligatorii pentru Romania 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Declaratia 112 nu se mai poate depune la ghiseele sediilor locale ANAF 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Harta României privind acoperirea 4G și 5G de la operatorii de telefonie în 2021 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Facturarea electronica versus facturile tiparite – Despre semnatura electronica 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 3 views | under Stiri

  • A aparut noua versiune a declaratiei de TVA 394 3 views | under Legislatie, fiscalitate

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE