• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Trendul afacerilor digitale in 2016

acum 6 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Gadget-uri, trenduri IT
Niciun comentariu

Conform unui studiu recent de pe piața de mobile, al companiei L2, telefoanele inteligente au schimbat strategiile de vânzare, conținut și loialitate ale brandurilor din toată lumea.

Studiul realizat pe un eșantion de 68 de branduri de fashion, frumusește, îmbrăcăminte sport și alte sectoare de retail arată că telefoanele mobile reprezintă noua prioritate în rândul afacerilor digitale.

– 59% dintre respondenții participanți la acest studiu au arătat că prioritatea numărul 1 în procesul lor de business digital o reprezintă telefoanele mobile.
– 39% dintre posesorii de telefoane inteligente își petrec timpul navigând pe una sau două aplicații mobile de shopping pe lună.
– 27% dintre ei utilizează cel puțin 5 aplicații de shopping.

Compania care a realizat acest studiu, a analizat evoluția retailer-ului Nordstrom, a cărei rată de satisfacție a clientului a crescut cu 23 de puncte în momentul apariției aplicației de mobil. Răspunzând la cerințele consumatorului, Nordstrom a încorporat mai multe funcționalități printre care se numără:

– geo-localizarea
– shopping online
– bună integrare cu platformele de social media.
– consumatorul poate salva mai multe locașii preferate în secțiunea ,,My Stores”
– utilizatorul primește notificări

Evan Neufeld, reprezentantul companiei L2, care a realizat acest studiu consideră că „managerii companiilor de retail se orientează către mobile pentru dezvoltare tranzacțiilor atât online, cât și offline. Cei care reușesc această abordare cunosc un mare succes, însă există și cazuri în care acest proces nu funcționează.”

Cu toate acestea, studiul arată că 70% dintre brandurile participante au oferit opțiuni de plată prin intermediul site-urilor sau aplicațiilor mobile, incluzând și PayPal.

Într-adevăr, cumpărătorii preferă plata mai simplă, cu ajutorul telefonului mobil, precum și metode alternative de plată. Afacerile din industria de retail trebuie să se concentreze pe ceea ce consumatorul așteaptă de la o experiență de mCommerce (comerț electronic de pe mobil), atunci când își configurează aplicațiile.

Ce-și doresc consumatorii de la aplicațiile de mCommerce?

– 39% plată efectuată într-un mod simplu
– 34% metode alternative de plată
– 33% selecție completă de produse
– 32% imagini clare
– 29% plată efectuată cu un singur click
– 25% conectare rapidă
– 23% suficiente informații despre produse
– 22% căutare rapidă 

Portofelele electronice reprezintă una dintre prioritățile de top în comerțul electronic de pe mobil din industria de retail, pentru următoarele 12 luni, 47% dintre brandurile respondente plănuind să introducă această opțiune.

L2 remarcă, de asemenea, că numărul retailer-ilor, care investesc în publicitate nișată pe locație este destul de scăzut. Motivele pentru care aceștia nu investesc mai mult în anunțurile bazate pe locație sunt diverse:

– Abilitatea de a măsura succesul
– Performanța campaniei
– Acuratețea informațiilor
– Inventarul locațiilor

Așadar, cei care dețin afaceri în industria de retail trebuie să facă trecerea către zona de mobil, pentru a atrage din ce în ce mai mulți clienți și pentru a nu-i pierde pe cei vechi, în favoarea competitorilor. 15% dintre consumatorii chestionați consideră că experiența de comerț electronic de pe mobil este foarte importantă și nu vor ierta brand-urile care nu se orientează către dezvoltarea acestei laturi.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

afaceri mobil

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Companiile romanesti sunt asigurate doar partial, in cazul unui atac cibernetic
Articolul următor
Cum iti poti dezvolta afacerea din punct de vedere tehnologic, pana in 2020

Te-ar mai putea interesa si:

AttoSOFT – ANIS – Holiday season 2015
18 decembrie 2015
Topul lansarilor de gadget-uri in 2015
4 ianuarie 2016
NVMe SSD PM971-NVMe – Cel mai mic SSD din lume
2 iunie 2016

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 24 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Radierea online a contractelor salariatilor – Reges 2016 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Spune-mi ce soft folosesti ca sa-ti spun ce contabil esti 4 views | under Stiri

  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 3 views | under Stiri

  • Despre dropshipping sau cum poti sa-ti deschizi un magazin online 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Samsung Galaxy J3 – Specificatii tehnice 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Paste Fericit! 3 views | under Stiri

  • Comandă acum la cel mai bun preț noile case de marcat! Rezervă on-line! 3 views | under Stiri

  • Noi modele de telefoane de la Samsung – GALAXY S10e, S10, S10 Plus, S10 5G 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • A aparut formularul 3000 – declararea datelor de identificare a contribuabililor 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cotele de piață ale serviciilor de streaming în România – 2021 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Impozitarea IMM-urilor schimbata iar prin modificarea Legii nr. 227/2015 – Codul Fiscal 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Despre avantajele porturilor USB type C 2 views | under Gadget-uri, trenduri IT

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE