• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Toti agentii economici trebuie sa aiba adresa oficiala de e-mail, incepand cu 2016

acum 7 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Legislatie, fiscalitate
Niciun comentariu

Potrivit unui proiect de lege adoptat pe 18 Noiembrie 2015 de Senat, toti agentii economici, indiferent de forma de organizare, vor putea primi, odata cu inregistrarea fiscala, si o adresa de e-mail oficiala, identica cu codul unic de identificare sau codul de identificare fiscala. Adresa de e-mail va reprezenta sediul electronic al profesionistului, unde ar urma sa fie transmise si primite toate comunicarile administrative care il vizeaza.

Concret, fiecarui profesionist (persoana sau entitatea care asigura executarea de lucrari, furnizarea de produse sau de servicii pe piata, indiferent de forma juridica in care a ales sa functioneze) ii va fi alocat, in momentul inregistrarii fiscale, o adresa de casuta electronica (e-mail) care sa il identifice, asemenea codului de identificare fiscala (CIF) sau codului unic de inregistrare (CUI), cu atribut de identificare si loc de primire a corespondentei. Astfel, adresa de e-mail va fi echivalenta cu sediul electronic al profesionistului, atat timp cat acesta va exista (pana in momentul radierii). 

Diferenta dintre sediul fizic al contribuabilului si sediul electronic va consta, potrivit reglementarilor propuse, in controlul asupra acestuia, sediul electronic urmand a fi gazduit de Registrul Comertului si inscriptionat pe certificatul de inregistrare. Astfel, va fi eliminata posibilitatea mutarii succesive a acestuia, iar operatorii economici nu vor putea refuza primirea documentelor.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

adresa electronica 2016, email pentru companii

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Dupa douazeci de ani..
Articolul următor
Noile servere Dell PowerEdge 13

Te-ar mai putea interesa si:

Modificări legislative valabile începând cu luna August 2016
1 august 2016
Nou! Cum te declari contribuabil inactiv, incepand cu 2016
10 februarie 2016
Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5%
9 decembrie 2015

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 24 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Radierea online a contractelor salariatilor – Reges 2016 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Spune-mi ce soft folosesti ca sa-ti spun ce contabil esti 4 views | under Stiri

  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 3 views | under Stiri

  • Cotele de piață ale serviciilor de streaming în România – 2021 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Despre dropshipping sau cum poti sa-ti deschizi un magazin online 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Samsung Galaxy J3 – Specificatii tehnice 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Paste Fericit! 3 views | under Stiri

  • Comandă acum la cel mai bun preț noile case de marcat! Rezervă on-line! 3 views | under Stiri

  • Noi modele de telefoane de la Samsung – GALAXY S10e, S10, S10 Plus, S10 5G 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • A aparut formularul 3000 – declararea datelor de identificare a contribuabililor 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Impozitarea IMM-urilor schimbata iar prin modificarea Legii nr. 227/2015 – Codul Fiscal 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Despre avantajele porturilor USB type C 2 views | under Gadget-uri, trenduri IT

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE