Potrivit unui proiect de lege adoptat pe 18 Noiembrie 2015 de Senat, toti agentii economici, indiferent de forma de organizare, vor putea primi, odata cu inregistrarea fiscala, si o adresa de e-mail oficiala, identica cu codul unic de identificare sau codul de identificare fiscala. Adresa de e-mail va reprezenta sediul electronic al profesionistului, unde ar urma sa fie transmise si primite toate comunicarile administrative care il vizeaza.
Concret, fiecarui profesionist (persoana sau entitatea care asigura executarea de lucrari, furnizarea de produse sau de servicii pe piata, indiferent de forma juridica in care a ales sa functioneze) ii va fi alocat, in momentul inregistrarii fiscale, o adresa de casuta electronica (e-mail) care sa il identifice, asemenea codului de identificare fiscala (CIF) sau codului unic de inregistrare (CUI), cu atribut de identificare si loc de primire a corespondentei. Astfel, adresa de e-mail va fi echivalenta cu sediul electronic al profesionistului, atat timp cat acesta va exista (pana in momentul radierii).
Diferenta dintre sediul fizic al contribuabilului si sediul electronic va consta, potrivit reglementarilor propuse, in controlul asupra acestuia, sediul electronic urmand a fi gazduit de Registrul Comertului si inscriptionat pe certificatul de inregistrare. Astfel, va fi eliminata posibilitatea mutarii succesive a acestuia, iar operatorii economici nu vor putea refuza primirea documentelor.