• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Tipurile de date personale ale salariatilor utilizate de companii, conform GDPR

acum 5 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Gadget-uri, trenduri IT
Niciun comentariu

Agenţii economici din România procesează datele personale ale propriilor salariați. Însă nu toți știu însă că asta înseamnă că Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR), ce va intra în vigoare în Mai 2018, li se va aplica în mod direct. Dacă nu vor ține cont de noile reguli, angajatorii se vor expune riscului unor amenzi enorme.

Nu doar datele cu caracter personal vădit, precum nume, CNP, adresă etc. sunt relevante, ci și orice alte date care permit identificarea salariatului, cum ar fi, în anumite situații, salariul sau numărul de marcă unic atribuit unui salariat.

Cum verifici rapid dacă o informație poate permite identificarea unei persoane? Te gândești la toate mijloacele pe care este probabil, în mod rezonabil, să le utilizeze angajatorul sau o altă persoană în scopul identificării persoanei fizice.

Spre exemplu, dacă numărul cardului de acces este unic și apare predefinit în sistem ca aparținând unei anumite persoane, înregistrările prin care se monitorizează accesul în birouri e foarte probabil să devină purtătoare de date cu caracter personal.

Asta pentru că, printr-o simplă căutare după codul unic de acces, angajatorul ar putea avea informații din sfera vieții private a angajatului său, cum ar fi de câte ori a părăsit sediul, pe unde a umblat în spațiul respectiv, la ce ore, eventual cât a stat afară etc.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

date personale angajati, gdpr, protectia datelor

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Black Friday de la Guvern – OUG 82/2017
Articolul următor
Scopul utilizarii datelor personale de catre angajator, in acord cu prevederile GDRP

Te-ar mai putea interesa si:

Alerta! Ce a spus Presedintele Obama despre Galaxy Note 7
25 octombrie 2016
Free app of the week – Google Play
11 aprilie 2017
Google vrea să scoată bani de la motoarele de căutare care vor să ajungă în lista cu propuneri pentru Android
6 august 2019

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 5 views | under Stiri

  • Paste Fericit! 4 views | under Stiri

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • ANAF modifica “Declaratia privind obligatiile de plata la bugetul de stat” 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce înseamnă Business Intelligence? 5 indicatori cheie pentru analiza performanțelor afacerii tale! 3 views | under Stiri

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Samsung Galaxy J3 – Specificatii tehnice 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 2 views | under Stiri

  • Schimbarea cotei de TVA, de la 24 la 9 % – In atentia partenerilor AttoSOFT 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Noua legislatie din 2016 privind eliberarea certificatului de atestare fiscala si a celui de obligatii bugetare 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce carduri sunt acceptate la plata impozitelor locale catre ANAF 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Sarbatori fericite, cu ocazia Floriilor! 2 views | under Stiri

  • Colaborare mai ușoară cu partenerii din străinătate prin traducere automată în ERP! 2 views | under Stiri

  • 2016 – anul cel mai bun pentru incasarea dividendelor – Din 2017 cresc impozitele 2 views | under Legislatie, fiscalitate

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE