Solutii privind managementul relatiilor cu clientii – Sistemul DataLight CRM

Elaborat de specialistii AttoSOFT, modulul DataLight CRM este dedicat gestionarii relatiei cu clientii finali ai firmei, indiferent de natura interactiunii cu acestia: marketing, vanzare, post-vanzare (suport tehnic), financiar, etc. Avand in vedere integrarea nativa cu sistemul ERP, modulul DataLight CRM ofera utilizatorilor toate informatiile aferente unui client, indiferent de modulul din care provine acea informatie. In plus, sistemul este extins cu mecanisme de notificari prin email, SMS, mesaje sistem pentru clienti si pentru utilizatorii implicati in interactiunea cu acei clienti.

Ca beneficii atat pentru managerii de companii, cat si pentru utilizatorii efectivi ai sistemului CRM, cele mai importante aspecte sunt redate mai jos:

– Cresterea eficientei in relatia cu clientii, prin integrarea tuturor informatiilor necesare intr-o singura platforma. Deservire rapida si corecta a clientilor prin cunoasterea obiceiurilor de achizitie, a incidentelor tehnice ce trebuie rezolvate, a listelor de preturi / discount asociate, facturi emise, solduri, etc.

– Analize de performanta in privinta activitatilor desfasurate relativ la clienti, precum rata de succes a campaniilor de marketing, ratele de inchidere a incidentelor de tip suport tehnic, statistici privind oportunitatile de vanzare.

– Posibilitatea de a gestiona baze de date mari de targete, leaduri si prospecti, cu posibilitati de filtrare si identificare rapida a informatiilor importante.

– Organizarea judicioasa a calendarului, prin generarea de evenimente legate de procesele de marketing, vanzare, suport tehnic sau financiar, cu posibilitatea de a trimite invitatii/notificari la alti utilizatori prin email, SMS sau notificari sistem.

– Identificarea actiunilor de indeplinit referitor la suportul tehnic – se elimină situatiile in care incidentele clientilor sunt uitate fara rezolvare.

– Informare rapida privind situatia financiara a clientilor, produsele ofertate, comandate, facturate si status-ul acestor documente.

Vezi pagina modulului.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

crm, software crm

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Incepand cu Ianuarie 2017, Codul fiscal se modifica
Articolul următor
Din 2017 se modifica impozitarea pentru agentii economici

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.