Soluții de management al stocurilor pentru compania dumneavoastră, din pachetul software DataLight

In ziua de azi, distribuția de mărfuri reprezintă principalul pilon al comerțului global, iar firma dumneavoastră este o verigă importantă în lanțul de aprovizionare cu mărfuri pe piață. Insă unul dintre elementele de bază ale activității dumneavoastră este și sursa unora dintre cele mai complexe probleme: gestiunea stocurilor.

Dacă încă vă bazați pe inventarierea efectuată manual și pe listele de inventar pregătite pe hârtie de către angajați, uitați de acest lucru. AttoSoft vă propune un program de gestiune în care totul este actualizat si bine structurat, tocmai pentru a sti din timp ce se poate sau nu se poate intreprinde, indeosebi din punct de vedere comercial si al managementului companiei.

Principalele beneficii ale modulului de management al stocurilor sunt esențiale pentru orice firmă

– optimizați nivelului stocurilor în funcție de cerere
– aveți acces, în orice moment, la nivelul stocurilor în timp real
– monitorizați cu atenție stocurile cu mișcare rapidă și lentă
– reduceti cantitatea de elemente de inventar învechite

Trebuie știut că gestiunea stocurilor, ca și contabilitatea, se constituie pe o baza de date cu o strucură pe mai multe planuri. Așa cum – în contabilitate lucrăm cu conturi, rulaje sau solduri, așa și în gestiune vom structura baza de date pe:

– liste de prețuri;
– liste de produse sau servicii;
– date de identificare ale clienților și furnizorilor;
– numărul, locația și tipul gestiunilor;
– marcă, tip;
– cantități, volum;
– stocuri.

Acestea sunt informatiile de care avem neaparat nevoie, atunci cand dorim să lucrăm cu un program nou de gestiune. Tocmai pentru ca tranziția să fie cât mai ușor și rapid de făcut, consultații noștri vă vor face o prezentare gratuită a soluției propuse, la sediul firmei dumneavoastră. Vă stăm la dispoziție pentru orice întrebări, la numerele de telefon de aici.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

gestiune, management stocuri, marfa firma

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Cum sa alegi o casa de marcat pentru afacerea ta
Articolul următor
Alege un soft potrivit service-ului tău auto – Cum îți simplifici activitățile prin MyManager

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.