Soluții de lucru la distanță pentru succesul business-ului tău

Sistemul ERP de la AttoSoft face un nou pas in dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Clienții de la mii de kilometri distantă pot avea acces la stadiul propriei comenzi sau la stocurile companiei furnizoare prin integrarea facilităților ERP cu aplicațiile WEB.

Dacă compania dumneavoastră are puncte de lucru la distanță, veți aprecia capacitatea sistemului nostru ERP de a inregistra, colecta și centraliza informațiile, astfel încât aceastea să fie disponibile imediat celor interesați, indiferent de localizarea lor geografică. Accesul permanent la internet este o functionalitate importantă, dar nu obligatorie, pentru ca avem posibilitatea de a sincroniza datele la momentul în care aceasta devine disponibilă.

Concret, toate datele (NIR-uri, facturi, transferuri) se introduc în timp real, concomitent de la mai multe puncte de lucru aflate la distanță. Datele sunt scrise instant într-o bază de date unică. Ceilalți utilizatori beneficiază imediat de: balanțe, solduri, fișe cont, stocuri, contabilitate. Nu mai sunt necesare alte prelucrări periodice suplimentare off-line/on-line sau de preluare a tranzacțiilor distribuite.

Vă punem la dispoziție cele mai bune soluții software. Daca intenționați să cumpărați o aplicație ERP care să acopere bine funcțiile importante ale firmei pe care o conduceți, atunci ați ajuns unde trebuie. Facem prezentarea produsului la sediul dumneavoastră, pe baza unor programări, în mod gratuit. Contactați-ne!

2 0
,
Articolul precedent
Automatizează-ți vânzările prin cea mai bună soluție informatică de la AttoSoft
Articolul următor
Sărbători fericite!

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Meniu