• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Situația conectării caselor de marcat la serverele ANAF-ului

acum 1 an
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

Conectarea caselor de marcat cu jurnal electronic la sistemul de monitorizare al Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF) a început de puțin timp și deja avem noutăți legate de proces. Conform Patronatului Comercianților și Servisanților de Case de Marcat din România, în primele două săptămâni au fost conectate în jur de 1.500 de aparate și s-au identificat deja câteva probleme.

Mai precis, în Spațiul Privat Virtual s-au făcut în jur de 52.000 de cereri pentru obținerea profilurilor de trecere a aparatelor la funcționarea online, iar jur de 1.500 de case de marcat cu jurnal electronic au fost conectate efectiv la sistemul ANAF.

Totodată, au fost identificate deja câteva probleme ce țin de procesul de conectare:

– certificatul digital al casei de marcat nu este același cu cel înregistrat la ANAF;
– transmiterea parțială a datelor (fișierul XML nu se transmite în totalitate);
– o parte dintre tehnicieni încă n-au acces la Spațiul Privat Virtual.

În plus, mulți comercianți preferă să amâne momentan conectarea, din moment ce am intrat în perioada cu vânzări crescute datorită sărbătorilor pascale. Conform patronatului, ANAF pregătește și o campanie națională de informare privind conectarea aparatelor de marcat.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

anaf, case marcat, sistem de monitorizare

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Au apărut căștile cu autonomie nelimitată
Articolul următor
Noutati privind conectarea caselor de marcat la sistemul informatic la MF-ANAF

Te-ar mai putea interesa si:

Noutati privind conectarea caselor de marcat la sistemul informatic la MF-ANAF
13 mai 2021
Dotarea operatorilor economici cu case de marcat, dupa 1 Septembrie 2018
29 august 2018
Diaspora Start Up – Finantari pentru deschiderea unei afaceri in Romania
12 septembrie 2016

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce înseamnă Business Intelligence? 5 indicatori cheie pentru analiza performanțelor afacerii tale! 4 views | under Stiri

  • Paste Fericit! 4 views | under Stiri

  • Samsung Galaxy J3 – Specificatii tehnice 4 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • ANAF modifica “Declaratia privind obligatiile de plata la bugetul de stat” 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • ROI – Cum se inscrie o firma in Registrul Operatorilor Intracomunitari 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Noua legislatie din 2016 privind eliberarea certificatului de atestare fiscala si a celui de obligatii bugetare 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 3 views | under Stiri

  • Emiterea facturilor de corectie. Cum se corecteaza facturile dupa inspectia fiscala – Codul fiscal 2016 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Tipuri de conectare a caselor de marcat electronice la ANAF 2 views | under Stiri

  • Tabel comparativ privind solutiile de achizitionare in rate a produselor de telefonie mobila 2 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Despre avantajele porturilor USB type C 2 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • 2016 – anul cel mai bun pentru incasarea dividendelor – Din 2017 cresc impozitele 2 views | under Legislatie, fiscalitate

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE