Stație de vânzare All-in-One
Compune-ți propriul sistem de preluare comenzi / vânzare și conectează-ți toate echipamentele fiscale la o soluție software puternică pentru a obține maximul din restaurantul tău!
Compune-ți propriul sistem de preluare comenzi / vânzare și conectează-ți toate echipamentele fiscale la o soluție software puternică pentru a obține maximul din restaurantul tău!
Procesul de comandă, generare notă de plată și încasare devine mai eficient prin conectarea tuturor echipamentelor fiscale și procesarea prin SALT®
Aplici mai ușor politici de discount tip Happy Hour, meniul zilei, evenimente, reduceri la comenzi intrate prin aplicații de livrare ș.a.m.d.
Comenzile sunt înregistrate instant în gestiune, unde găsești toate datele de stocuri, rulaje, aprovizionare, plăți furnizori, inventar etc.
Specialiștii noștri cu peste 20 de ani de experiență pe piața echipamentelor fiscale te vor ajuta cu modelul potrivit de casă de marcat pentru afacerea ta, de la branduri consacrate precum Datecs, AdPos, Daisy și altele!
Casa de marcat este o obligativitate fiscală pentru toți comercianții de pe teritoriul României, conform OUG 28 25/03/1999 și este necesar a se conecta la serverul ANAF înainte de a începe vânzările (procesul de fiscalizare) – serviciu pe care îți oferă tehnicienii CaseDeMarcat.eu.
În funcție de profilul afacerii tale, specialiștii noștri îți vor recomanda o soluție de procesare a comenzilor / încasărilor, fie pe bază de monitor + stație PC, fie un sistem POS All-In-One.
În cazul în care operezi un hotel, o pensiune sau oferi alte servicii de cazare, cel mai probabil casierii tăi au nevoie de o stație PC pentru a nota toate detaliile de rezervare, însă dacă ești un restaurant sau cafenea, ai nevoie de rapiditatea și intuitivitatea unui sistem POS.
Imprimanta de secție ajută echipa din bucătărie / bar în preluarea instantă a comenzilor, cu toate mențiunile necesare. În acest scop, imprimantele oferite de specialiștii noștri sunt rezistente la umezeală și praf, bucătăria fiind un mediu imprevizibil.
Acestea oferă o linie directă de comunicare cu stația POS și cu softul de vânzare-gestiune, astfel că ingredientele din rețetar sunt automat scoase din gestiune în momentul procesării comenzii.
Un instrument extrem de util pentru creșterea vitezei de preluare a comenzilor, tableta oferă aceeași interfață intuitivă SALT®, ceea ce ajută ospătarii să trimită comenzile direct de la masă către imprimanta de secție în bucătărie și stația POS.
Încă un avantaj major al tabletei este eliminarea erorilor umane în notarea comenzii clienților. Interfața SALT® oferă o secțiune de mențiuni la fiecare item de comandă.
Sistemul de vânzări nu poate fi complet fără o soluție software HoReCa puternică front-office și back-office care îți oferă o interfață intuitivă, procesare rapidă și nenumărate beneficii administrativ-manageriale!