Sisteme de vânzare complete – HoReCa

Stație de vânzare All-in-One

Compune-ți propriul sistem de preluare comenzi / vânzare și conectează-ți toate echipamentele fiscale la o soluție software puternică pentru a obține maximul din restaurantul tău!

1

Servire + încasare rapidă

Procesul de comandă, generare notă de plată și încasare devine mai eficient prin conectarea tuturor echipamentelor fiscale și procesarea prin SALT®

2

Fidelizare clienți mai ușoară

Aplici mai ușor politici de discount tip Happy Hour, meniul zilei, evenimente, reduceri la comenzi intrate prin aplicații de livrare ș.a.m.d.

3

Gestiune automatizată

Comenzile sunt înregistrate instant în gestiune, unde găsești toate datele de stocuri, rulaje, aprovizionare, plăți furnizori, inventar etc.

Cum e compus sistemul perfect pentru afacerea ta HoReCa?

Software pentru retail – SALT®

Sistemul de vânzări nu poate fi complet fără o soluție software HoReCa puternică front-office și back-office care îți oferă o interfață intuitivă, procesare rapidă și nenumărate beneficii administrativ-manageriale!

1%
Dintr-un studiu BCG, peste 80% din manageri au notat ajutorul soluțiilor digitale în reducerea cheltuielilor operaționale
SALT® Vânzări
check_circleInterfață intuitivă
check_circleOperare și offline
check_circleLogare securizată

30 RON

/lună
SALT® Gestiune
check_circleStocuri în timp real
check_circleSetare rețetar
check_circleRapoarte avansate

60 RON

/lună

Întrebări despre echipamente? 0755 011 914

Întrebări despre software? 0730 050 353

Galerie imagini