Stație de vânzare All-in-One
Compune-ți propriul sistem de vânzare și conectează-ți toate echipamentele fiscale la o soluție software puternică pentru a obține maximul din magazinul tău!
Compune-ți propriul sistem de vânzare și conectează-ți toate echipamentele fiscale la o soluție software puternică pentru a obține maximul din magazinul tău!
Procesul de vânzare devine mai eficient prin conectarea tuturor echipamentelor fiscale și procesarea încasărilor prin CENTO® Retail
Aplici mai ușor politici de discount tip Happy Hour, carduri de fidelitate, cupoane de reducere, produse cu vânzare accelerată ș.a.m.d.
Încasările sunt înregistrate instant în gestiune, unde găsești toate datele de stocuri, rulaje, comenzi, plăți furnizori, inventar etc.
Specialiștii noștri cu peste 20 de ani de experiență pe piața echipamentelor fiscale te vor ajuta cu modelul potrivit de casă de marcat pentru afacerea ta, de la branduri consacrate precum Datecs, AdPos, Daisy și altele!
Casa de marcat este o obligativitate fiscală pentru toți comercianții de pe teritoriul României, conform OUG 28 25/03/1999 și este necesar a se conecta la serverul ANAF înainte de a începe vânzările (procesul de fiscalizare) – serviciu pe care îți oferă tehnicienii CaseDeMarcat.eu.
În funcție de profilul afacerii tale, specialiștii noștri îți vor recomanda o soluție de procesare a încasărilor, fie pe bază de monitor + stație PC, fie un sistem POS All-In-One.
În cazul în care vinzi servicii (ex. cabinet stomatologic), cel mai probabil casierii tăi au nevoie de o stație PC pentru a nota toate datele de vânzare, însă dacă ești un magazin tradițional, ai nevoie de rapiditatea și intuitivitatea unui sistem POS.
Fie că ai un depozit cu vânzare retail sau un simplu magazin de colț, un cititor de coduri îți asigură viteză și acuratețe maximă în procesul de vânzare.
Acesta oferă o linie directă de comunicare cu stația POS și cu softul de vânzare-gestiune, astfel că datele sunt transmise instant în back-office în momentul finalizării tranzacției.
Fie că deschizi un magazin alimentar, un depozit cu vânzare retail, o măcelărie sau o bijuterie, ai nevoie de un cântar electronic specializat.
Specialiștii noștri îți pun la dispoziție 6 categorii diferite: cântare comerciale, cântare cu etichetare, cântare de verificare, cântare de precizie, cântare cu cârlig și respectiv platforme.
Sistemul de vânzări nu poate fi complet fără o soluție software puternică front-office și back-office care îți oferă o interfață intuitivă, procesare rapidă și nenumărate beneficii administrativ-manageriale!