Sfaturi privind cumpărarea şi implementarea soluţiilor DataLight CRM pentru companii

Cumpărarea şi implementarea unei soluţii DataLight CRM se face pe parcursul unei mai lungi perioade de timp. In condiţiile în care pe piaţa din România există o varietate imensă de oferte de sisteme CRM, specialiştii de la AttoSOFT au creat pentru partenerii de business soluţii tehnologice de înaltă clasă, integrate într-o strategie mai amplă de implementare a unui CRM.

Nenumărate firme, atât din România, cât şi multinaţionale, nu au cunoscut încă acronimul de CRM, fiind, în esenţă, un Sistem de gestiune a relaţiei cu clienţii.

Atunci când un modul DataLight CRM este utilizat şi funcţionează la nivel optim, derularea afacerii printr-o soluţie software de tip CRM aduce multe beneficii, precum:

– Gruparea datelor şi informaţiilor despre clienţi într-un singur sistem, fapt ce permite tuturor angajaţilor care interacţionează cu aceştia, să răspundă nevoilor fiecăruia într-un mod personalizat, bazat pe particularitatile individuale.
– Sporirea eficienţei echipei de vânzări şi, implicit, creşterea ratei de succes a vânzărilor, pentru că permite angajaţilor să adopte cele mai bune practici în mod rapid şi eficient.
– O vizibilitate crescută asupra previziunilor de vânzări, a activitatii angajaţilor sau a ROI aferente proceselor de marketing.

Consultanţii companiei AttoSOFT susţin faptul că au existat situaţii când, după săptămâni întregi de implementare şi training, caracteristicile cheie ale unui sistem CRM nu erau folosite corespunzător.

Bunăoară, o astfel de situaţie are drept cauză lipsa unei strategii care să susţină adoptarea soluţiei CRM la nivel intern. Transparenţa promovată de un CRM nu va fi privită şi apreciată în aceiaşi parametrii de către vânzători ori alţi utilizatori finali la fel ca de managerii companiei. Cu toate că beneficiile aduse afacerii de o anumită funcţionalitate a sistemului poate fi evident, este destul de dificil să schimbi obiceiurile angajaţilor.

Fără definirea clară a beneficiilor specifice şi măsurabile ce pot fi obţinute prin adoptarea unui modul DataLight CRM, utilizatorii unui astfel de software pot refuza să îşi schimbe obiceiurile de lucru.

– Stabiliţi-vă obiectivele de nivel înalt pe care speraţi să le atingeţi, când utilizaţi o soluţie CRM.
– Decideţi cum veţi şti dacă respectivele obiective sunt atinse şi ce rezultate masurabile aşteptaţi.
– Luaţi în calcul schimbările de comportament ale utilizatorilor finali care vor fi necesare pentru a atinge acele obiective şi pentru a observa şi măsura rezultatele obţinute.
– Analizaţi costurile şi beneficiile pentru fiecare utilizator în parte. Nu costul sau beneficiul afacerii, ci cum va fi imbunătăţită productivitatea fiecărui angajat comparativ cu preţul pe care trebuie să îl plătească referitor la învăţarea lucrului cu un CRM.
– Pentru utilizatorii în cazul cărora costul depăşeste beneficiile, fie ajustaţi aşteptările, fie găsiţi modalităţi de a adăuga beneficii. Spre exemplu, le puteţi oferi motivaţii mai puternice şi training corespunzător, dar şi o răspundere crescută pentru activităţile desfăşurate.

Pentru a beneficia de consultanţă gratuită privind implementarea unui modul DataLight CRM în compania Dvs., vă rugăm, contactaţi personalul specializat din cadrul firmei AttoSOFT.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

beneficii crm software, cum se lucreaza cu crm, implementare crm

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Sisteme si solutii CRM – Cum se achizitioneaza un software CRM
Articolul următor
Semnele nevoii unui sistem CRM pentru afacerea Dvs.

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.