• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Servicii online puse la dispozitia contribuabililor de catre ANAF – Spatiul Privat Virtual

acum 6 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Legislatie, fiscalitate
1 comentariu

In vederea imbunatatirii relatiilor dintre ANAF si contribuabili cat si a cresterii gradului conformarii acestora la indeplinirea obligatiilor fiscale, au fost dezvoltate si puse la dispozitia acestora atat servicii de natura electronica, cat si telefonic. Astfel, serviciile oferite electronic sunt urmatoarele:

– Spatiu privat virtual (SPV) – serviciu destinat persoanelor fizice care detin un Cod Numeric Personal, prin intermediul caruia se efectueaza comunicarea electronica a informatiilor si inscrisurilor privind situatia fiscala a contribuabilului. Prin intermediul acestui serviciu sunt puse la dispozitia contribuabililor persoane fizice urmatoarele servicii:

1) depunerea declaratiilor fiscale (formular 200, 220, 230), fara a fi necesara printarea formularelor, deplasarea la sediul ANAF sau la oficiul postal, achizitionarea timbrelor sau a unei semnaturi digitale calificate;
2) solicitarea si eliberarea adeverintelor de venit electronice, care constituie documente originale in forma electronica;
3) solicitarea si eliberarea certificatelor de atestare fiscala electronice, care constituie documente originale in forma electronica;
4) vizualizarea sumelor datorate de catre contribuabili in baza declaratiilor si incasarilor inregistrate, respectiv a deciziilor de impunere emise de ANAF, aici regasindu-se si conturile de trezorerie unde se pot plati sumele respective, cu posibilitatea tiparirii Notei de plata catre trezorerie;
5) confirmarea incasarii sumelor platite dupa inregistrarea in SPV, indiferent de modalitatea in care s-a efectuat plata (ordin de plata, numerar la ghiseul Trezoreriei, mandat postal la oficiile Postei Romane, virament in contul tranzitoriu al MFP), precum si a compensarilor si restituirilor facute de ANAF;
6) primirea deciziilor de impunere emise de ANAF dupa data inregistrarii in SPV, fara a mai fi necesara deplasarea la ghiseu sau la oficiul postal;
7) verificarea sumelor aferente contributiilor de asigurari sociale declarate de catre angajator;
8) registrul si istoricul tuturor cererilor/solicitarilor/declaratiilor transmise catre ANAF prin SPV, respectiv al tuturor documentelor eliberate de catre acesta prin SPV;

Inregistrarea in SPV se face accesand www.anaf.mfinante.gov.ro, sectiunea „Servicii Online” .

– serviciul inregistrare / inrolare persoane fizice, fiind necesare urmatoarele informatii:
– datele de identificare;
– un numar de telefon mobil valabil;
– o adresa de e-mail valabila;
– un numar de decizie de impunere emisa de ANAF incepand cu anul 2013.
– Acces controlat la dosarul contribuabilului – serviciu prin intermediul caruia contribuabilii au acces la informatii cu privire la: vectorul fiscal, situatia sintetica, declaratii depuse;
– Depunere declaratii on – line – serviciu disponibil pe portalul www.eguvernare.ro, ce poate fi accesat prin utilizarea unui certificat digital calificat;
– Asistenta prin e – mail – prin intermediul formularului de asistenta postat pe site – ul ANAF, contribuabilii pot obtine informatii cu caracter general in legatura cu modul in care trebuie sa procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligatii fiscale;
– Buletin informativ fiscal – contine informatii cu privire la actele normative cu incidenta in materie fiscala care au fost publicate in Monitorul Oficial al Romaniei in saptamana anterioara;
– Ghiduri curente – sectiune pe site-ul ANAF in care sunt publicate ghiduri, orientate pe grupuri tinta, care au scopul de a facilita indeplinirea obligatiilor fiscale declarative si de plata ale contribuabililor.

Serviciile telefonice de care pot beneficia contribuabilii in relatia cu ANAF sunt:

– Call – center – prin intermediul numarului de telefon 031.403.91.60, contribuabilii primesc raspunsuri prompte si de calitate la intrebarile formulate. Astfel, pentru a beneficiu de indrumare si asistenta in domeniul fiscal, contribuabilii selecteaza tastele 1 si 2, iar pentru asistenta in domeniul Tehnologiei Informatiei (IT), selecteaza tasta 3;
– TelVerde – prin intermediul numarului 0800.800.085, contribuabilii pot sesiza:

1) refuzul operatorilor economici de a elibera bon fiscal;
2) actele de coruptie infaptuite de catre de catre functionari din cadrul Ministerului Finantelor Publice si institutiile subordontee.

Numarul de telefon 0800.800.085 poate fi apelat gratuit, 24 de ore din 24.

– Acces date prin SMS – prin transmiterea unui mesaj (SMS) la numarul 1300, contribuabilii obtin urmatoarele informatii publice despre un anumit agent economic;

1) codul de identificare fiscala;
2) denumirea agentului economic inregistrat/neinregistrat in scopuri de taxa pe adaugata;
3) starea de inactivitate fiscala a agentului economic;
4) aplicarea sistemului de taxa pe valoare adaugata la incasare.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

anaf online, plati online anaf, servicii electronice galati, spv

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Evolutia salariilor in industria IT, in 2015 – 2016
Articolul următor
Google va lansa cu regularitate actualizarile Android

Te-ar mai putea interesa si:

Scutirea de impozitul pe salarii pentru tinerii sub 25 de ani – Legislatie 2016
25 mai 2016
Legislatia completa pana in Decembrie 2015 privind casele de marcat
1 august 2016
Legislatie split TVA – Modalitati de debitare a contului de TVA
4 septembrie 2017

1 comentariu. Leave new

  • STOICA FLORICA
    10 octombrie 2016 19:53

    buna seara ,ma numesc stoica florica cnp 2670630154225, sunt proprietara unui autoturism marca Renault Megane an fabricatie 2008 serie identificare VF1LMSFC539388165, tipul K9K-G7,serie D146507,NUMAR DE OMOLOGARE AARE111N11W47E4/2008.
    AM RUGAMINTEA DE A VERIFICA IN EVID.DVS SI A CONFIRMA PE E-MAIL PERSONAN CA AM PLATIT TAXA DE PRIMA INMATRICULARE LA AUTO SUS MENTIONAT LA ACHIZITIONARE .
    VA MULTUMESC

    Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 18 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 14 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Paste Fericit! 6 views | under Stiri

  • Diurna in 2017 si cuantumul acestei indemnizatii conform Codului fiscal din 2017 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Emiterea bonul de consum cu ajutorul modulelor care gestioneaza activitățile logistice primare din DataLight 4 views | under Stiri

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Din 2016, deciziile din jurisprudenta UE in materie de TVA devin obligatorii pentru Romania 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Procedura pentru atribuirea contractelor de catre beneficiarii privati ai finantarilor 2014-2020 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Declaratia 112 nu se mai poate depune la ghiseele sediilor locale ANAF 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Harta României privind acoperirea 4G și 5G de la operatorii de telefonie în 2021 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Despre contabilitatea restaurantelor sau SALT – soft-ul potrivit pentru afacerea ta 3 views | under Stiri

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 3 views | under Stiri

  • Facturarea electronica versus facturile tiparite – Despre semnatura electronica 3 views | under Legislatie, fiscalitate

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE