Semnele nevoii unui sistem CRM pentru afacerea Dvs.

Folosirea unui sistem C.R.M. pentru a dirija și măsura interacțiunea cu clientii și furnizorii nu ar trebui să fie o alegere grea. De fapt, folosirea unui C.R.M. ar trebui să fie pentru (majoritatea firmelor) precum utilizarea unui program de contabilitate pentru un contabil. Mai exact, obligatoriu.

Un sistem C.R.M. reprezintă sistemul informatic care integreaza toate informațiile ce au legătura cu clientii și furnizorii firmei. Este locul în care sunt regasite absolut toate informațiile privind interacțiunea cu partenerii, încă din momentul în care erau în stadiul de prospecti și pana la tranzactia care tocmai s-a salvat în baza de date.
Campanii de marketing, materiale promo sau cereri de oferte, oferte sau comenzi, reclamatii sau chestionare de satisfactie, toate acestea fac parte din informatiile pe care le regasim într-un modul C.R.M.

Și pentru ca discutam despre sisteme integrate, AttoSOFT va propune o viziune extinsa a conceputului: integrarea în C.R.M. a comunicarii dintre utilizatorii din companie, printr-un concept de notificari și alerte automate prin E-mail, SMS și/sau Pop-up pe ecran. Mai mult, integram în sistemul C.R.M. un mecanism simplu și intuitiv de DMS (sistem de management al documentelor), care va arhiva și va regăsi rapid documente asociate clientilor (cereri de oferte, oferte și comenzi, facturi și contracte).

Principalele semne ale nevoii de C.R.M. sunt:

– când trimiteți „in orb” mesaje de marketing, fără a ști cui, ce și când ați trimis.
– dacă regretati atunci când oamenii Dvs. de vanzari pleacă din firma cu agendele lor, iar oportunitatile de vanzari ale celor plecați rămân abandonate.
– când nimeni din firma nu știe cât durează în medie un ciclu de vanzare sau în ce stadiu al vanzarii se afla oportunitatile de vanzare deschise.
– dacă informațiile circula intre angajați si/sau departamentele firmei prin viu-grai, telefonic, email-uri sau foi volante.
– procesele de ofertare și preluare a comenzilor sunt realizate cu intarziere sau cu un consum extraordinar de timp de către utilizatori, deși aceștia sunt calificati.
– dacă problemele clientilor sunt preluate pe email sau telefonic, dar ulterior dispar fără urma, lasand clientii nemultumiti.
– lucrul pe proiecte cu durata mai mare de câteva zile este dezorganizat și fără unelte care sa va permita control sarcinilor.
– timpii necesari pentru a regăsi documente aferente proceselor de marketing, vanzare, contractare, suport tehnic sau managementului de proiect sunt exagerat de mari.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

, sisteme crm pentru companii

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Sfaturi privind cumpărarea şi implementarea soluţiilor DataLight CRM pentru companii
Articolul următor
Certificatele digitale conform legislatiei in vigoare

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.