• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Se prelungiesc termenele de aplicare a facilitatilor financiare si de depunere a Raportului anual de activitate – 2017 – CECCAR

acum 5 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Legislatie, fiscalitate
Niciun comentariu

CECCAR a transmis recent un anunt referitor la prelungirea termenului de aplicare a facilitatilor financiare si de depunere a Raportului anual de activitate.

Pentru a veni in sprijinul membrilor, avand in vedere activitatea atipica, deosebit de intensa in perioada 20-27 februarie 2017, ca urmare a indeplinirii obligatiilor declarative precum si pentru a stabili vectorul fiscal al clientilor care desfasoara activitati reglementate de Legea nr. 170/2016, dar si de modificarile introduse in Codul fiscal prin OUG 3/2017 s-a considerat oportun pentru anul 2017 prorogarea termenului de aplicare a facilitatilor financiare si de depunere a Rapoartelor anuale de activitate.

In acest sens, prin Hotararea Consiliului Superior nr. 17/389 din 26 februarie 2017 emisa in baza Hotararii Conferintei Nationale extraordinare 17/78 din 09 ianuarie 2017 in urma consultarii Presedintilor de Filiale, s-a aprobat ca dispozitie tranzitorie pentru anul 2017 in cadrul Sistemului de cotizatii, prelungirea termenului de aplicare a facilitatilor financiare prevazute in cadrul art. 4 alin. (2) si (3) si de depunere a raportului anual de activitate prevazut in cadrul art. 7 alin. (1) – (3) pana la data de 17 martie 2017, celelalte prevederi ramanand neschimbate.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

facilitati financiare, raport de activitate 2017

Distribuie acest articol

Articolul anterior
E lege! ANAF va afla cine esti si ce cumperi din magazin daca platesti cu cardul
Articolul următor
Incepand din 1 Martie 2017, prin modificarea Codului fiscal, TVA-ul este eliminat pentru anumite activitati

Te-ar mai putea interesa si:

Formularul 394: Un nou termen de depunere
10 august 2016
ANAF a publicat Codul fiscal actualizat, pe 2017
10 ianuarie 2017
Cresterea salariului minim de la 1 Iulie 2015
10 iunie 2015

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 5 views | under Stiri

  • Samsung Galaxy J3 – Specificatii tehnice 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Apeluri telefonice de calitate, prin VoLTE – voice over LTE – Long Term Evolution 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • ANAF modifica “Declaratia privind obligatiile de plata la bugetul de stat” 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Paste Fericit! 3 views | under Stiri

  • Ce înseamnă Business Intelligence? 5 indicatori cheie pentru analiza performanțelor afacerii tale! 3 views | under Stiri

  • Ordinul MFP nr. 2634/2015 privind modelele documentelor justificative in 2016, comparativ cu 2015 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Schimbarea cotei de TVA, de la 24 la 9 % – In atentia partenerilor AttoSOFT 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Radierea online a contractelor salariatilor – Reges 2016 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 2 views | under Stiri

  • Noua legislatie din 2016 privind eliberarea certificatului de atestare fiscala si a celui de obligatii bugetare 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Sarbatori fericite, cu ocazia Floriilor! 2 views | under Stiri

  • 2016 – anul cel mai bun pentru incasarea dividendelor – Din 2017 cresc impozitele 2 views | under Legislatie, fiscalitate

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE