Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Program vânzări restaurant – SALT® Vânzări
SALT® Vânzări te ajută să oferi o experiență mai bună clienților restaurantului tău, prin automatizarea proceselor de comandă și încasare:
- Ospătarii nu vor mai scrie cu pixul. Vor nota comanda direct pe POS de unde vor da comanda către bucătărie. Asta înseamnă mai puține drumuri pentru ei și mai mult timp pentru clienți
- De la bucătărie sunt anunțați tot prin program când comanda este gata pentru a fi servită
- Obții rapid și corect notele de plată . Știi situația aceea când vine un grup mai mare la masă, iar unul sau unii dintre ei vor să plece mai devreme și să achite? Tot din program, ospătarul poate împărți nota de plată fără a se mai încurca în cifre și comenzi
- Dispui de numeroase tipuri de echipamente fiscale la care să te conectezi pentru a tipări bonurile fiscale
- În tot acest timp tu poți vedea care este stadiul comenzilor pe fiecare masă. Mai mult decât atât, poți vedea în timp real stocul și comenzile din acel moment
- Configurezi grafic saloanele și mesele ca să prezinți fidel situația din restaurant
- Funcție Livrări – comenzile venite prin aplicațiile de livrări rapide sunt afișate direct în interfață, iar ulterior sunt înregistrate datele fiscale și de performanță ale vânzătorului/livratorului.
Detalii tehnice SALT® Vânzări:
Tip Licenţă | Definitivă sau Abonament |
Modalitate De Livrare | Electronic (descărcare kit instalare) |
Domeniu | HoReCa |
Bază De Date | Tehnologie client – server (Firebird); nu necestă licenţă suplimentară |
Conexiune Case De Marcat | Datecs DP-25 / Datecs DP-150 / Datecs WP-50 / Tremol M20 / Activa Galaxy Plus / Total M20 / Adpos M20 / Daisy Compact M / Daisy Perfect M / Daisy Expert SX / Daisy Compact S |
Conexiune Imprimante Fiscale | Datecs FP-700 / Datecs FP-800 |
Conexiune Cititor Coduri De Bare | SYMBOL LS2208 / ARGOX AS8520 / MAGELAN 3300HSI (orice model de cititor de coduri de bare la care setaţi prefix STX 02 și sufix ETX 03) |
Tipuri Încasări | Numerar / card bancar (diferite bănci) / bonuri de masă |
Configurare saloane / locații | se pot configura un număr nelimitat de saloane / locații; fiecare salon / locație se configurează pentru a prezenta fidel situația reală |
Configurare meniu | definire număr nelimitat de produse; grupare produse pe grupe / subgrupe, într-un mod flexibil, pentru a putea fi accesate cât mai ușor |
Selecție produse în comandă | selecție arborescentă grupe / subgrupe / denumirea produsului; căutare produs după denumire |
Rezervări | înregistrare rezervări mese / saloane pe calendar și vizualizarea acestora |
Definire Useri | Număr nelimitat |
Logare În Program Cu Parolă | Da |
Drepturi Diferite Per Utilizator | Da |
Emite facturi fiscale | Da |
Rapoarte obținute | raport Z; raport X; raport fiscal după data (în funcție de model echipament fiscal); raport fiscal după număr (în funcție de model echipament fiscal); |
Rapoarte suplimentare | raport pe articole (în funcție de model echipament fiscal); raport pe operatori (în funcție de model echipament fiscal); raport pe departamente (în funcție de model echipament fiscal) |
Vrei să știi cum se potrivește suita SALT® afacerii tale?
Caracteristici SALT® Vânzări:
- Interfața de vânzare optimizată pentru touchscreen – Crește viteza procesului de vanzare
- Posibilitate operare cu mouse-ul sau prin ecran senzitiv – utilizatorul are la dispoziție mai multe metode de operare
- Posibilitatea definirii unui număr nelimitat de mese și săli – orice tip de restaurant poate fi configurat în program
- Amenajare restaurant, poziționare și selecție modele de mese – se obține vederea de ansamblu a restaurantului, cu poziționarea meselor și selecția rapidă a acestora
- Definire catalog de prezentare restaurant (meniu) – Crearea rapidă a meniului de produse, asocierea de imagini pentru fiecare produs, gruparea acestora pe grupe de produse
- Definirea unui număr nelimitat de ospătari – aplicația oferă soluții pentru dezvoltarea viitoare a afacerii și pentru fluxul de personal
- Înregistrare rezervări – urmărirea și centralizarea rapidă a rezervarilor pentru clienți
- Preluare comenzi de la clienți – optimizarea preluării comenzilor de la clienți și posibilitatea adăugării de observații speciale
- Note de plată multiple pe aceeași masă – posibilitatea separării notelor de plată în funcție de cerințele clienților
- Transfer produse între mese sau locații – posibilitatea mutării comenzilor pe alte locații la solicitarea clienților
- Ștergere poziții comenzi – corectarea rapidă a comenzilor preluate eronat
- Ordine servire mâncare comandată – înregistrarea și transmiterea către bucătărie a ordinii în care clienții doresc să fie servită mâncarea
- Trimiterea comenzilor către imprimantele departamentale (bar, bucatarie, etc.) – crește viteza de transmitere a comenzilor de pregatit către departamentele specifice
- Acordare discount – fidelizarea clienților prin acordarea de discounturi după anumite criterii
- Emitere notă de plată sau / și bon fiscal – obținerea rapidă și corectă a notelor de plată, bonuri fiscale sau facturi
- Încasare prin metode multiple: card, cash, tichete de masă, credit client – oferă clienților diverse metode de plată pentru a le facilita accesul la serviciile restaurantului
- Conectare la aplicațiile de livrări rapide – nu mai stai să urmărești aplicațiile Tazz, Glovo, Takeaway etc, comenzile sunt afișate direct în display-ul de vânzări. Astfel reduci timpii de procesare cu până la 50%, iar după finalizarea comenzilor, toate datele fiscale și de performanță sunt înregistrate direct în program.
- Funcționarea în rețea a aplicației (multi-user) și cu mai multe puncte de vanzare (multi-host) – aplicația poate fi utilizată de mai mulți operatori în același timp, în locații diferite
- Starea meselor (ocupat, liber) este indicată prin culori diferite – urmărirea eficientă a situației și a gradului de ocupare din locație
- Fiecare ospătar se loghează în program cu cod de acces – securizare sporită
- Fiecare ospătar poate marca doar pe numele lui – evitarea greșelilor de operare prin blocarea comenzilor pe operatorul inițial
- Confirmare servire comenzi sau poziții din comenzi – fluidizarea comunicării dintre departamentele implicate în procesul de pregătire și servire comenzi
- Gruparea pozițiilor din comenzi în funcție de livrari și status comandă – optimizarea procesului de preparare a mâncărurilor comandate și respectarea dorințelor clienților de servire a mesei
- Integrare cu echipamente fiscale și alte dispozitive – automatizarea proceselor de obținere a notelor de plata, bonuri fiscale, facturi, comunicare între departamente, etc. și oferirea unei plaje largi de echipamente hardware care pot fi integrate în sistem
- Vizualizare rapidă a comenzilor cu timp de preparare, livrare sau așteptare – îmbunătățirea procesului de servire a clienților
- Obținere raport X vânzări – verificarea în timp real a numerarului încasat
- Generare închidere zilnică – raport Z – obținerea facilă a raportului zilnic obligatoriu
- Administrare prețuri vânzare – analiza și modificarea rapidă a prețurilor de vânzare practicate
Vrei să știi cum se potrivește suita SALT® afacerii tale?
Cu o experienţă de peste 20 de ani în sisteme informatice pentru retail, AttoSOFT oferă o soluție dedicată pentru creșterea vânzărilor, a vitezei de vânzare și a satisfacției clienților dumneavoastră concomitent cu ideea de reducere a costurilor. În plus, beneficiați în permanență de suport tehnic și mentenanță, upgrade și actualizări legislative, dezvoltări ale proiectului/sistemelor.