Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Program vânzări mobile restaurant – SALT® Ospătar
SALT® Ospătar este varianta mobilă a modulului SALT® Vânzări, care te ajută să vinzi mai repede și îți optimizează întregul circuit de lucru prin lansarea comenzilor către bucătărie direct de la masă.
NOTĂ: SALT® Ospătar poate fi utilizat exclusiv împreună cu modulul SALT® Gestiune, prin preluarea datelor din sistemul preconfigurat!
- Ospătarii își notează comenzile direct în tabletă, cu toate mențiunile necesare și o lansează instant către bucătărie/bar. Asta înseamnă mai puține drumuri și mai mult timp pentru a servi celelalte mese
- Comenzile gata de ridicare sunt afișate în aplicație în momentul finalizării. Astfel clienții tăi au parte mereu de preparate proaspete, servite fără întârziere
- Notele de plată sunt generate direct din aplicație, și se pot împărți rapid pe produse comandate, în cazul grupurilor mari unde o parte din clienți părăsesc mai devreme masa. Ospătarii nu mai pierd astfel timpul cu calcule de mână, care pot cauza frustrări în perioadele aglomerate
- Aplicația este conectată direct la casele de marcat, pentru a tipări bonul fiscal
- Interfața aplicației este intuitivă, ușor de folosit și poate fi personalizată în diverse feluri pentru a reprezenta mai bine restaurantul tău
Detalii tehnice SALT® Ospătar:
Tip Licenţă | Definitivă sau Abonament |
Modalitate De Livrare | Electronic (descărcare kit instalare) |
Domeniu | HoReCa |
Bază De Date | Tehnologie client – server (Firebird); nu necestă licenţă suplimentară |
Conexiune Case De Marcat | Datecs DP-25 / Datecs DP-150 / Datecs WP-50 / Tremol M20 / Activa Galaxy Plus / Total M20 / Adpos M20 / Daisy Compact M / Daisy Perfect M / Daisy Expert SX / Daisy Compact S (Soluție disponibilă exclusiv în modulul SALT® Vânzări) |
Conexiune Imprimante Fiscale | Datecs FP-700 / Datecs FP-800 (Soluție disponibilă exclusiv în modulul SALT® Vânzări) |
Conexiune Cititor Coduri De Bare | SYMBOL LS2208 / ARGOX AS8520 / MAGELAN 3300HSI (orice model de cititor de coduri de bare la care setaţi prefix STX 02 și sufix ETX 03) (Soluție disponibilă exclusiv în modulul SALT® Vânzări) |
Tipuri Încasări | Numerar / card bancar (diferite bănci) / bonuri de masă |
Configurare saloane / locații | se pot configura un număr nelimitat de saloane / locații; fiecare salon / locație se configurează pentru a prezenta fidel situația reală (Soluție disponibilă exclusiv în modulul SALT® Vânzări) |
Configurare meniu | definire număr nelimitat de produse; grupare produse pe grupe / subgrupe, într-un mod flexibil, pentru a putea fi accesate cât mai ușor |
Selecție produse în comandă | selecție arborescentă grupe / subgrupe / denumirea produsului; căutare produs după denumire |
Rezervări | înregistrare rezervări mese / saloane pe calendar și vizualizarea acestora (Soluție disponibilă exclusiv în modulul SALT® Vânzări) |
Definire Useri | Număr nelimitat |
Logare În Program Cu Parolă | Da |
Drepturi Diferite Per Utilizator | Da |
Emite facturi fiscale | Da (Soluție disponibilă exclusiv în modulul SALT® Vânzări) |
Rapoarte obținute | raport Z; raport X; raport fiscal după data (în funcție de model echipament fiscal); raport fiscal după număr (în funcție de model echipament fiscal) (Soluție disponibilă exclusiv în modulul SALT® Vânzări) |
Vrei să știi cum se potrivește suita SALT® afacerii tale?
Caracteristici SALT® Ospătar:
- Interfață optimizată pentru touchscreen – aplicația este compatibilă cu orice dispozitiv mobil Android, interfața este ușor de folosit și crește viteza de preluare a comenzilor, eliminând nevoia de notare cu pixul sau imprimare din partea ospătarilor
- Viziune de ansamblu a meselor – ospătarul poate vizualiza și selecta mesele direct din aplicație, conform amenajării prestabilite
- Selectare produse din meniul preconfigurat – ospătarul poate selecta produsele comandate direct din meniul restaurantului disponibil în aplicație, cu denumirile proprii
- Comenzi preluate și personalizate direct la masă – optimizarea preluării comenzilor de la clienți, direct din tabletă sau dispozitiv mobil și posibilitatea adăugării de observații pe fiecare comandă
- Transfer produse între mese sau locații – posibilitatea mutării comenzilor pe alte locații, la solicitarea clienților
- Ștergere poziții comenzi – corectarea rapidă a comenzilor preluate eronat
- Ordine servire mâncare comandată – înregistrarea și transmiterea către bucătărie a ordinii în care clienții doresc să fie servită mâncarea
- Trimiterea comenzilor către bucătărie/bar – crește viteza de transmitere a comenzilor de pregătit către departamentele specifice, prin listarea la imprimantă sau prin afișarea pe ecrane în aplicația SALT® Bucătărie (Kitchen Display)
- Note de plată multiple pe aceeași masă – posibilitatea separării notelor de plată în funcție de cerințele clienților
- Acordare discount – fidelizarea clienților prin acordarea de discounturi după anumite criterii
- Emitere note prin metode multiple de plată – obținerea rapidă și corectă a notelor de plată, oferind clienților diverse metode de plată pentru a le facilita accesul la serviciile restaurantului
- Starea meselor (ocupat / liber) indicată prin culori diferite – urmărirea eficientă a situației și a gradului de ocupare din locație
- Vizualizare rapidă a statusului comenzilor active – îmbunătățirea procesului de servire a clienților prin urmărirea constantă a comenzilor (timp de preparare, livrare sau așteptare)
- Logare securizată – fiecare ospătar se poate loga doar cu codul lor unic de acces, pentru o securitate sporită
Vrei să știi cum se potrivește suita SALT® afacerii tale?
Cu o experienţă de peste 20 de ani în sisteme informatice pentru retail, AttoSOFT oferă o soluție dedicată pentru creșterea vânzărilor, a vitezei de vânzare și a satisfacției clienților dumneavoastră concomitent cu ideea de reducere a costurilor. În plus, beneficiați în permanență de suport tehnic și mentenanță, upgrade și actualizări legislative, dezvoltări ale proiectului/sistemelor.