Salarizarea la sfarsit de an, pentru o companie

La fiecare sfarsit de an, orice companie trebuie sa-si incheie in bune circumstante situatia financiar contabila, fara a omite niciun element care ulterior sa-i perturbe buna functionare, din punct de vedere legal.

Referitor la salarizare, AttoSOFT va aduce in prim plan cele mai importante zece lucruri pe care trebuie sa le bifezi, pana la sfasit de an.

1.Urmarirea si centralizarea concediilor neefectuate pe 2015. Pentru concedii neefectuate se constituie provizioane la sfarsit de an.
2. In cazul in care calculul final de salarii nu este gata pana la 31.12.2015 si trebuie sa inchizi anul, va trebui sa inregistrezi estimari ale salariilor (accruals) .
3. Evaluarea angajatilor – anual, angajatii trebuie evaluati .
4. Arhivarea statelor de plata din anul 2015  (acestea se vor pastra pe o perioada de 50 de ani ).
5. Arhivarea declaratiilor 112.
6.Verificarea ca dosarele personale sunt complete.
7.Actualizarea fiselor de post conform cu responsabilitatile actuale.
8. Verificarea ca exista acte aditionale pentru toate modificarile raportate in contractele individuale de munca.
9. Salvarea unui copii a REVISALULUI in format electronic si arhivarea pe un suport extern.
10. Pregatirea unor informatii care vor fi necesare la intocmirea notelor explicative la situatiile financiare, astfel:
– numărul mediu de salariaţi în cursul exerciţiului financiar
– Nota 8, dedicata in intregime informaţiilor privind salariaţii şi membrii organelor de administraţie, conducere şi de supraveghere
In aceasta nota se vor face menţiuni cu privire la:
a) indemnizaţiile acordate membrilor organelor de administraţie, conducere şi de supraveghere.
b) obligaţiile contractuale cu privire la plata pensiilor către foştii membri ai organelor de administraţie, conducere şi supraveghere, indicându-se valoarea totală a angajamentelor pentru fiecare categorie.
c) valoarea avansurilor şi a creditelor acordate membrilor organelor de administraţie, conducere şi de supraveghere în timpul exerciţiului:
– rata dobânzii;
– principalele clauze ale creditului;
– suma rambursată până la acea dată;
– obligaţii viitoare de genul garanţiilor asumate de entitate în numele acestora.
d) salariaţi:
– număr mediu, cu defalcarea pe fiecare categorie;
– salarii plătite sau de plătit, aferente exerciţiului;
– cheltuieli cu asigurările sociale;
– alte cheltuieli cu contribuţiile pentru pensii.

0 0
,
Articolul precedent
Pentru utilizatorii imprimantelor fiscale DATECS FP550T
Articolul următor
Intalnirea anuala a Patronatului Caselor de Marcat – 2015

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Meniu