Dacă până pe 27 noiembrie, Revisal era dedicat exclusiv persoanelor angajate în baza unui contract individual de muncă, indiferent că angajatorul era din mediul public sau din cel privat, prin HG 877/2016, Revisal a fost împărțit în două: un registru pentru salariați și un registru pentru bugetari.
Pentru salariații din mediul privat (adică cei angajați cu contract individual de muncă), angajatorii folosesc Registrul privat, iar pentru persoanele plătite din fonduri publice (adică cei care exercită o funcție în baza unui contract individual de muncă, a unui act administrativ de numire ori a unui alt fel de act emis în baza legii), instituțiile și autoritățile folosesc Registrul public.
Registrul privat se completează în ordinea încheierii contractelor individuale de muncă, iar Registrul public se completează în ordinea încheierii contractelor individuale de muncă, a actelor administrative de numire pentru funcționarii publici sau a altor acte privind exercitarea funcției de către personalul plătit din fonduri publice. Ambele tipuri de registre trebuie întocmite în format electronic și apoi transmise (tot electronic) către inspectoratul teritorial de muncă.