Regimul de functionare a caselor de marcat

Toatele casele de marcat electronice trebuie să respecte câteva condiții tehnice obligatorii. Spre exemplu, aparatele instalate la firme trebuie să funcționeze autonom și să asigure securitatea datelor, dar și să permită continuitatea memoriei RAM și a ceasului de timp real, astfel încât să fie permise reluarea unei operațiuni întrerupte de căderea tensiunii de alimentare și finalizarea corectă a acesteia.

O altă caracteristică importantă pe care trebuie să o bifeze o casă de marcat electronică este aceea de a înregistra pe termen lung în memoria fiscală datele la nivelul zilei de lucru și rapoartele fiscale de închidere zilnică, precum și să trimită datele către Fisc.

Specialiștii AttoSOFT vă atrag atenția asupra faptului că aparatele de marcat electronice seamănă destul de mult cu cele vechi (cu jurnal pe rolă de hârtie) și sunt folosite cam în același mod, astfel că firmele nu trebuie să facă traininguri speciale pentru angajații care lucrează cu ele. Singura diferență notabilă este legată de transmiterea datelor către ANAF.

Mai precis, singurul lucru care a apărut în plus este un fișier .xml pe care utilizatorul trebuie să-l transmită către ANAF, acel fișier trebuie efectiv extras din casa de marcat, pus pe un calculator, extras un fișier .pdf inteligent, semnat cu un certificat digital calificat și trimis către ANAF prin formularul A4200.

Vezi mai mult pe www.casedemarcat.eu

1 0
, ,
Articolul precedent
Noi date de la ANAF privint inlocuirea obligatorie a caselor de marcat
Articolul următor
Cum se emite o factura in valuta

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Meniu