DataLight Fidelizare reprezinta un sistem profesional de a recompensa clientii fideli. Acest modului a fost construit pe ideea ca o firma moderna nu isi dezvolta afacerea la intamplare, ci cultiva o relatie pe termen lung cu clientii ei, formand cu acestia un tot unitar de beneficii. Sistemul foloseste carduri de fidelizare ca mecanism de identificare unica a clientului, iar pe baza tipului de card sistemul permite acordare de discount special si ulterior evaluarea volumului de vanzari pe fiecare client in parte.
Caracteristicile modulului de fidelizare:
• Modul de lucru este simplu, cardul primit de client reprezinta elementele de identificare electronica a posesorului; odata activat, el va activa mecanismele de fidelizare ale sistemului CENTO, permitand oferirea de recompense imediate prin discount proportional tipului de card sau analiza ulterioara de puncte valorice aferenta volumului de vanzari realizat de fiecare client.
• Cardul de fidelitate ofera posesorilor un statut deosebit si faciliteaza accesul la anumite servicii sau produse la preturi speciale.
• Ajuta la crearea si intretinerea unei baze de date referitoare la clienti, unde se poate comunica cu clientii fideli sa fie compensati la diverse ocazii personale sau nationale. Mai mult, acest sistem poate sta la baza unor analize demografice care sa identifice profilul clientilor fideli.
Important
DataLight Fidelizare este un modul care se integreaza nativ in produsul DataLight CENTO, cu avantaje superioare celui de a inregistra vanzarile si incasarile de la clienti. In egala masura, mecanismele de fidelizare se adreseaza magazinelor medii si mari, dar si lanturilor de magazine distribuite geografic.
Pentru mai multe detalii si pentru a va face o prezentare gratuita a programului, contactati-ne la telefoanele noastre din Galati ori Bucuresti. Compania noastra este flexibila si foarte deschisa pentru orice colaborare sau parteneriat pe termen lung cu Dvs. cu beneficii comune.