Protejează-ti investitiile printr-un control eficient!

Ați investit sume importante, energie și timp în afacerea de distribuție, dar pentru a vă asigura că acestea vă vor aduce profit, aveți nevoie de un control bun al resurselor și activităților. Toate regulile pe care le-ați stabilit în desfășurarea activităților trebuiesc respectate și executate cu profesionalism, resursele protejate și utilizate cu chibzuință. Pentru aceasta trebuie să exercitați un control eficient al întregii afaceri oriunde vă aflați, într-un timp minimal.

Securizați încasările cu numerar prin emiterea chitanțelor de încasare sau a bonurilor fiscale din dispozitive mobile. Toate sumele încasate cu numerar de către agenții de vânzări sau de distribuitori vor fi înregistrate automat în baza de date din server eliminând astfel orice posibilitate de fraudare.

Verificați periodic stocul de marfă prin inventare parțiale. Cu efort minim și fără a tulbura activitatea curentă, utilizarea dispozitivelor mobile de inventariere vă oferă garanția existenței mărfurilor inventariate. Evitați lipsurile din gestiune și asigurați corectitudinea operațiunilor de mișcare marfă.

Evidențiați loturile de marfă cu caracteristicele lor și termenele de valabilitate, pentru a elimina pierderile prin expirare.

La recepția mărfurilor, prețurile de achiziție sunt verificate automat pentru încadrarea în valorile negociate cu furnizorii. Vă asigurați astfel că marjele luate în calcul la realizarea planului de afaceri sunt respectate.

Prețurile / discounturile și termenele de plată stabilite prin politica de vânzări de către management, va fi impusă fără abateri în piață. Întocmirea documentelor de vânzare se va realiza numai cu respectarea regulilor impuse. Veți beneficia imediat de rezultatele politicii de vânzări adoptate.

Prezența agen ților de vânzări la fiecare client din ruta zilnică, crește volumul vânzărilor, întărește legătura cu clienții și culegerea informațiilor din piață. Verificați traseele realizate de agenții de vânzări zilnic și staționarea la fiecare client pentru a vă asigura că acest proces este respectat.

Realizați obiectivele de vânzări propuse prin stabilirea targetelor de vânzări fiecărui agent. Verificați zilnic ritmul îndeplinirii targetelor alocate pentru a corecta abaterile prin măsurile care se impun.

Plătiți-vă agenții de vânzări în funcție de realizările pe care le au, pentru a stimula performanța și crea o echipă motivată. Puteți implementa orice variantă de calcul a realizărilor în funcție de vânzări și încasări.

Limitați banii blocați în soldurile clienților prin restricționarea facturării la depășirea limitei calendaristice sau valorice a creditului acordat fiecărui client. Evitați supra – îndatorarea la bănci și pierderile datorate intrării în insolvență a clienților.

Evitați depășirea sarcinii admise pe osie, uzura prematură a mașinilor de distribuție și amenzile de la Autoritatea Rutieră. De la realizarea documentului “încărcare mașină” aveți controlul asupra cantităților de marfă ce sunt repartizate pe fiecare mașină de distribuție.

Puneți în practică cu ușurință aceste recomandări cu DataLIGHT® Distribuție, program software specializat. Pentru asta îți stau la dispoziție specialiștii AttoSOFT!

Contactează-ne la tel.: 0741 076 445;  0728 321 922; 0730 050 355;  0749 201 465

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

economii, soft management

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Altex a inceput sa vanda prin eMAG
Articolul următor
Urcă în topul preferințelor clienților!

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.