Ajuns la a IX-a ediție, Târgul de Case de Marcat și Soluții Informatice de Gestiune, din 2017, este o oportunitate excelentă de networking și specializare profesională pentru specialiștii din domeniul soluțiilor pentru retail, firmele participante prezentând ultimele noutăți și tendințe din domeniu.
Programul pentru Targul de Case de Marcat se va desfasura astfel:
– Vineri 17.11.2017 – Lansarea evenimentului, cina colegiala si prezentarea expozantilor;
– Sambata 18.11.2017 – “Targul de Case de Marcat si Solutii Informatice de Gestiune”, conferinta partenerului organizator, prezentari individuale la standuri, masa de pranz, gala, cina festiva;
– Duminica 19.11.2017 – Inchiderea evenimentului.
Programul pentru Seminarul Profesional va avea ca teme de discutii:
– Joi 16.11.2017 – “Contractul de Service a.m.e.f. in conditiile noii legislatii”;
– Vineri 17.11.2017 – “Service-ul casei de marcat intra in era digitala”.
La Seminarul Profesional vor fi prezenti reprezentati ai Directiei Generale IT si reprezentanti ai Ministerului Finantelor Publice/ANAF.
Si-au anuntat prezenta la eveniment 36 de participanti din care fac parte firme acreditate pentru service si distributie de case marcat si producatori de softuri:
AttoSoft, Software Sistems Technologies, Selirom, POS&Hard Distribution, BPC COM International, Microshop, MB Distribution, GIP Tronic Service 96, Donau, Deversoft, Epson, Alt Cash Impex, Zeus Service, Nexus ERP, For IT Solutions, Custom , Ebriza, Nexus Media, Valmir Service, Valmed, Scale Expert, Facturis online.ro, Accord Electronics, ADPOS Retail Systems, POB Soft, Quality Trend.
Evenimentele se desfasoara la complex Danubius Health Spa Resort – Sovata.