• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Programul Targului de case de marcat – Sovata 2017

acum 5 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

Ajuns la a IX-a ediție, Târgul de Case de Marcat și Soluții Informatice de Gestiune, din 2017, este o oportunitate excelentă de networking și specializare profesională pentru specialiștii din domeniul soluțiilor pentru retail, firmele participante prezentând ultimele noutăți și tendințe din domeniu.

Programul pentru Targul de Case de Marcat se va desfasura astfel:

– Vineri 17.11.2017 – Lansarea evenimentului, cina colegiala si prezentarea expozantilor;
– Sambata 18.11.2017 – “Targul de Case de Marcat si Solutii Informatice de Gestiune”, conferinta partenerului organizator, prezentari individuale la standuri, masa de pranz, gala, cina festiva;
– Duminica 19.11.2017 – Inchiderea evenimentului.

Programul pentru Seminarul Profesional va avea ca teme de discutii:

– Joi 16.11.2017 – “Contractul de Service a.m.e.f. in conditiile noii legislatii”;
– Vineri 17.11.2017 – “Service-ul casei de marcat intra in era digitala”.

La Seminarul Profesional vor fi prezenti reprezentati ai Directiei Generale IT si reprezentanti ai Ministerului Finantelor Publice/ANAF.

Si-au anuntat prezenta la eveniment 36 de participanti din care fac parte firme acreditate pentru service si distributie de case marcat si producatori de softuri:
AttoSoft, Software Sistems Technologies, Selirom, POS&Hard Distribution, BPC COM International, Microshop, MB Distribution, GIP Tronic Service 96, Donau, Deversoft, Epson, Alt Cash Impex, Zeus Service, Nexus ERP, For IT Solutions, Custom , Ebriza, Nexus Media, Valmir Service, Valmed, Scale Expert, Facturis online.ro, Accord Electronics, ADPOS Retail Systems, POB Soft, Quality Trend.

Evenimentele se desfasoara la complex Danubius Health Spa Resort – Sovata.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

Accord Electronics, ADPOS Retail Systems, Alt Cash Impex, BPC COM International, Custom, Deversoft, Donau, Ebriza, Epson, Facturis online.ro, For IT Solutions, GIP Tronic Service 96, MB Distribution, Microshop, Nexus ERP, Nexus Media, POB Soft, POS&Hard Distribution, program targ case marcat, Quality Trend, Scale Expert, Selirom, seminar case de marcat, Software Sistems Technologies, Valmed, Valmir Service, Zeus Service

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Incepand din Octombrie 2017, firmele cărora ANAF le-a anulat codul de TVA, il vor reprimi din oficiu
Articolul următor
Deducerea personala – Legislatie si cuantuum – Octombrie 2017

Te-ar mai putea interesa si:

40% din agenții economici nu au case de marcat cu jurnal electronic
17 februarie 2020
In magazinele mari, apare un nou tip de bon la casele de marcat din România
2 martie 2021
La mulți ani, 2022!
28 decembrie 2021

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Paste Fericit! 4 views | under Stiri

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Samsung Galaxy J3 – Specificatii tehnice 4 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Ce înseamnă Business Intelligence? 5 indicatori cheie pentru analiza performanțelor afacerii tale! 4 views | under Stiri

  • ROI – Cum se inscrie o firma in Registrul Operatorilor Intracomunitari 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Noua legislatie din 2016 privind eliberarea certificatului de atestare fiscala si a celui de obligatii bugetare 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 3 views | under Stiri

  • ANAF modifica “Declaratia privind obligatiile de plata la bugetul de stat” 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Tabel comparativ privind solutiile de achizitionare in rate a produselor de telefonie mobila 2 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Apeluri telefonice de calitate, prin VoLTE – voice over LTE – Long Term Evolution 2 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Ce trebuie sa faceti cand conectati casele de marcat la serverul ANAF-ului 2 views | under Stiri

  • 2016 – anul cel mai bun pentru incasarea dividendelor – Din 2017 cresc impozitele 2 views | under Legislatie, fiscalitate

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE