• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Programe personalizate pentru dezvoltarea agribusiness-ului tău

acum 2 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

Șansa pentru ca oamenii de afaceri din domeniul agribusiness-ului să reușească să depășească această criză este una singură: investiția în producție și în tehnologia IT avansată. O producție performantă este legat în mod direct de informatizarea inteligentă, ceea ce face ca întreaga afacere să fie protejată pe tot parcursul existenței ei.

AttoSoft pune la dispoziția antreprenorilor din agricultură un set de programe personalizate, precum și echipamentele fiscale necesare desfășurării activităților de profil, în cadrul afacerii.

Soluțiile software sunt dedicate următoarelor domenii și entități în cadrul unui business

– cooperative agricole

Soft-ul pe care l-am creat, îl putem personaliza exact pe nevoile cooperativei tale, te ajutăm să îl implementezi și să îl folosești. Prin el, poți să afli costul real al culturii, poți să gestionezi ușor orice comandă, ba mai mult, poți ține sub control prețul de achiziție al inputurilor.

– distribuitori de input-uri

Aplicația te ajută să îți crești numărul de clienți. Și asta, pentru că agenții de vânzări pot stabili pe loc termenii și condițiile și se poate tipări contractul la fața locului pentru a fi semnat.

– prodducătorii de input-uri

Avantajul principal constă în faptul că vei avea transparența tuturor cheltuielilor și vei putea calcula precis cât te-a costat să produci o anumită marfă. Prin acest lucru, eviți să blochezi bani în stocuri care nu se vând.

– comercianți de piese agricole și utilaje

Devizul electronic te va scăpa de multe hârtii. În deviz va fi evidențiat timpul pe care îl alocă fiecare mecanic reparării unui utilaj, cât și suma care s-a încasat în urma muncii lui.

În plus, pentru că în program ai acum introduse toate datele referitoare la utilajele vândute și la cele reparate, vei avea o imagine clară asupra parcului auto.

– transportatorii de cereale

Pentru transportatori, cel mai semnificativ avantaj este folosirea foii electronice. În ea va fi înregistrat cu precizie traseul, indexul de kilometri (inclusiv cei necontrolați), alimentarea cu combustibili/lubrifianți. Mai mult decât atât, vei putea vedea cheltuielile pe fiecare șofer.

Pasul de la materia prima spre produsul finit este un proces spre care trebuie sa se indrepte toti managerii, urmand un model de succes care este in crestere pe piata romaneasca, iar pe plan international este demonstrat de multi ani.

Vă stăm la dispoziție pentru a face împreună cu dumneavoastră o evaluare a proiectelor pe care doriți să le dezvoltați. Specialiștii noștri se vor ocupa de partea de implementare a sistemului software portivit.

Suntem furnizorii preferați pentru majoritatea companiilor din zona de sud est a României. Soluțiile noastre sunt cele pe care vă puteți baza, atât în activitatea zilnică, cât și în strategia de dezvoltare, pe termen mediu și lung. Contactați-ne pentru o prezentare gratuită!

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

afaceri in agricultura, agribusiness galati, soft agricol

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Alege un soft potrivit service-ului tău auto – Cum îți simplifici activitățile prin MyManager
Articolul următor
Informatizarea activitatilor din agribusiness, ca singura solutie de eficientizare a afacerii dumneavoastra

Te-ar mai putea interesa si:

Operatiunea „Venus” – Rezulatele controlului ANAF asupra florariilor din Galati
14 martie 2016
15 ani de activitate – Patronatul Caselor de Marcat din România
20 noiembrie 2020
La AttoSOFT au venit colindatorii fundatiei „Inima de copil”
19 decembrie 2016

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 18 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 14 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Paste Fericit! 6 views | under Stiri

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Emiterea bonul de consum cu ajutorul modulelor care gestioneaza activitățile logistice primare din DataLight 4 views | under Stiri

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Declaratia 112 nu se mai poate depune la ghiseele sediilor locale ANAF 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Din 2016, deciziile din jurisprudenta UE in materie de TVA devin obligatorii pentru Romania 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Harta României privind acoperirea 4G și 5G de la operatorii de telefonie în 2021 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Despre contabilitatea restaurantelor sau SALT – soft-ul potrivit pentru afacerea ta 3 views | under Stiri

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 3 views | under Stiri

  • Despre dropshipping sau cum poti sa-ti deschizi un magazin online 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Facturarea electronica versus facturile tiparite – Despre semnatura electronica 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • A aparut noua versiune a declaratiei de TVA 394 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Diurna in 2017 si cuantumul acestei indemnizatii conform Codului fiscal din 2017 3 views | under Legislatie, fiscalitate

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE