Programe personalizate pentru dezvoltarea agribusiness-ului tău

Șansa pentru ca oamenii de afaceri din domeniul agribusiness-ului să reușească să depășească această criză este una singură: investiția în producție și în tehnologia IT avansată. O producție performantă este legat în mod direct de informatizarea inteligentă, ceea ce face ca întreaga afacere să fie protejată pe tot parcursul existenței ei.

AttoSoft pune la dispoziția antreprenorilor din agricultură un set de programe personalizate, precum și echipamentele fiscale necesare desfășurării activităților de profil, în cadrul afacerii.

Soluțiile software sunt dedicate următoarelor domenii și entități în cadrul unui business

– cooperative agricole

Soft-ul pe care l-am creat, îl putem personaliza exact pe nevoile cooperativei tale, te ajutăm să îl implementezi și să îl folosești. Prin el, poți să afli costul real al culturii, poți să gestionezi ușor orice comandă, ba mai mult, poți ține sub control prețul de achiziție al inputurilor.

– distribuitori de input-uri

Aplicația te ajută să îți crești numărul de clienți. Și asta, pentru că agenții de vânzări pot stabili pe loc termenii și condițiile și se poate tipări contractul la fața locului pentru a fi semnat.

– prodducătorii de input-uri

Avantajul principal constă în faptul că vei avea transparența tuturor cheltuielilor și vei putea calcula precis cât te-a costat să produci o anumită marfă. Prin acest lucru, eviți să blochezi bani în stocuri care nu se vând.

– comercianți de piese agricole și utilaje

Devizul electronic te va scăpa de multe hârtii. În deviz va fi evidențiat timpul pe care îl alocă fiecare mecanic reparării unui utilaj, cât și suma care s-a încasat în urma muncii lui.

În plus, pentru că în program ai acum introduse toate datele referitoare la utilajele vândute și la cele reparate, vei avea o imagine clară asupra parcului auto.

– transportatorii de cereale

Pentru transportatori, cel mai semnificativ avantaj este folosirea foii electronice. În ea va fi înregistrat cu precizie traseul, indexul de kilometri (inclusiv cei necontrolați), alimentarea cu combustibili/lubrifianți. Mai mult decât atât, vei putea vedea cheltuielile pe fiecare șofer.

Pasul de la materia prima spre produsul finit este un proces spre care trebuie sa se indrepte toti managerii, urmand un model de succes care este in crestere pe piata romaneasca, iar pe plan international este demonstrat de multi ani.

Vă stăm la dispoziție pentru a face împreună cu dumneavoastră o evaluare a proiectelor pe care doriți să le dezvoltați. Specialiștii noștri se vor ocupa de partea de implementare a sistemului software portivit.

Suntem furnizorii preferați pentru majoritatea companiilor din zona de sud est a României. Soluțiile noastre sunt cele pe care vă puteți baza, atât în activitatea zilnică, cât și în strategia de dezvoltare, pe termen mediu și lung. Contactați-ne pentru o prezentare gratuită!

Deja ai votat!
, ,
Articolul precedent
Alege un soft potrivit service-ului tău auto – Cum îți simplifici activitățile prin MyManager
Articolul următor
Informatizarea activitatilor din agribusiness, ca singura solutie de eficientizare a afacerii dumneavoastra

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Meniu
×