• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Prevederile legislative privind multiplele contracte de munca pe o firma – 2016

acum 6 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Legislatie, fiscalitate
Niciun comentariu

Codul Muncii actualizat pe 2016 (Legea nr. 53/2003) prin Legea 12/2015 si Legea 97/2015 prevede, la art. 35 alin (1) ca : “Orice salariat are dreptul de a munci la angajatori diferiti sau la acelasi angajator, in baza unor contracte individuale de munca, beneficiind de salariul corespunzator pentru fiecare dintre acestea.”. Prin urmare, este posibil ca o persoana sa detina mai multe contracte de munca la aceeasi societate, angajatul avand un cumul de functii.

Specialistii AttoSOFT precizeaza faptul ca noul Cod nu face distinctia intre diferitele tipuri de contracte de munca care pot fi incheiate de o singura persoana, astfel incat acestea pot fi cu norma intreaga sau cu timp partial, pe perioada nedeterminata sau pe perioada determinata, la angajatori diferiti sau la acelasi angajator.

Totodata, în situația în care salariatul încheie mai multe CIM-uri la același angajator, trebuie să respecte prevederea legală care limitează durată maximă a timpului de muncă la 48 ore/săptămâna, inclusiv orele suplimentare, în acest sens urmând ca al doilea CIM să se încheie pentru prestarea unei activități diferite față de cea din primul contract. Desigur, în situația încheierii de CIM-uri cu angajatori diferiți, această problemă nu există.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

doua contracte pe aceeasi firma

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Incubatoarele de afaceri, reglementate prin noua Lege nr.102/2016
Articolul următor
Legislatia privind achizitiile publice s-a schimbat – Noi prevederi, incepand cu luna Mai 2016

Te-ar mai putea interesa si:

Cat platesc PFA-urile si alti contribuabili la CAS si CASS, in 2018
6 noiembrie 2017
Inspectia fiscala asupra contribuabililor in 2016. Perioadele prevazute de noul Cod de procedura fiscala
18 ianuarie 2016
ANAF amana termenul de aplicare a noului formular 088, de la 1 Iulie, la 8 Iulie 2016
4 iulie 2016

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 10 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 9 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 8 views | under Stiri

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 7 views | under Stiri

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 6 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce trebuie sa faceti cand conectati casele de marcat la serverul ANAF-ului 5 views | under Stiri

  • ROI – Cum se inscrie o firma in Registrul Operatorilor Intracomunitari 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Aspecte legale ale emiterii facturilor pentru a fi onorate 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • (II) – Metode de colectare a comenzilor în depozit, prin DataLight Picking Mobile 3 views | under Stiri

  • Paste Fericit! 3 views | under Stiri

  • Despre avantajele porturilor USB type C 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Verificare online parteneri ANAF 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Emiterea bonul de consum cu ajutorul modulelor care gestioneaza activitățile logistice primare din DataLight 3 views | under Stiri

  • Ce acoperă garanția unei case de marcat cu jurnal electronic 3 views | under Stiri

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE