Despre o aplicație se spune ca este aplicație WEB dacă lucrează prin accesarea unei adrese de internet printr-un browser, fără ca pe calculatorul respectiv să fie instalata vreo componenta software a aplicației. Portalul Clientilor companiei noastre este o componenta a sistemului informatic de tip CRM (Customer Relationship Manager), componenta care poate fi utilizata pe principalele tipuri de browser WEB cum ar fi Google Chrome, Internet Explorer/EDGE, FireFOX, Safari etc.
In consecinta, pentru a rula modulul Portal Clienți AttoSOFT este suficient să se deschidă browserul de Internet și să se tasteze adresa www.datalight.ro/helpdesk
Portalul, în acest moment, în versiune beta, este disponibil exclusiv în modul de lucru on-line, atunci când exista conexiune la Internet. Informațiile vizualizate în Portal sunt cele disponibile la acel moment în baza de date a AttoSOFT, iar informațiile introduse de către clientul AttoSOFT (de ex. Reclamatii – cazuri/incidente) sunt inregistrate direct în baza de date a AttoSOFT.
Informațiile ce se pot vizualiza prin intermediul acestui modul informatic se extind pe o plaja larga, incepand de la consultarea informațiilor stocate de către AttoSOFT despre client și pana la declararea de către clienți a unor probleme cu produsele AttoSOFT. Mecanismele de vizualizare a informatiilor permit clientului sa consulte contractele comerciale dintre el și AttoSOFT, vizualizarea licentelor sale, a fisei de client cu operatiunile financiare asociate, precum si informații privind dezvoltarile nou aparute în modulele AttoSOFT, devizele service realizate sau status-ul cerintelor de modificare formulate către AttoSOFT.
Pentru detalii suplimentare, vă rugăm, contactaţi-ne telefonic sau prin e-mail, la adresele de aici.