Portal raportare incidente

AttoSOFT se afla intr-o permanenta cautare de mijloace si solutii prin care sa va ofere servicii de calitate din ce in ce mai bune, intr-un timp rezonabil si cu rezolvarea favorabila a tuturor cerintelor pe care le formulati. Suntem pe deplin constienti de faptul ca multumirea Dvs. este fundamentul succesului nostru, succes care ne mentine in piata de software din Romania de peste 20 de ani.

In acest context, AttoSOFT a creat pentru Dvs. un Portal al Clientilor AttoSOFT, portal care este dedicat cu precadere comunicarii dintre companiile noastre. Acest portal este disponibil non-stop (24 / 7), prin conexiune Internet, fara a fi necesar sa aveti instalate ale aplicatii decat browser de Internet, cum ar fi Google Chrome, Internet Explorer, Mozzila, Firefox, etc.

  • posibilitatea de a deschide tichete pentru cereri sau reclamatii pe care le aveti fata de AttoSOFT. Aceste tichete vor putea fi monitorizate mult mai eficient prin inregistrarea lor direct in baza de date a AttoSOFT si implicit va imbunatati timpii de raspuns pentru fiecare incident declarat;

  • vizualizarea informatiilor aferente relatiei comerciale si financiare intre companiile noastre, inclusiv oportunitatea de a descarca facturile / contractele aferente AttoSOFT in format PDF;

  • acces imediat la lista de adaptari / modificari / functionalitati care au fost incluse in versiunile noi de programe (release note). Aceste noutati pot fi filtrate dupa modulul software si perioada (in care s-a efectuat acea dezvoltare), iar cautarea poate fi restransa numai la acele dezvoltari care au fost solicitate de Dvs., daca este cazul;

  • consultarea devizelor de service pentru serviciile software care v-au fost prestate, precum si stadiul cerintelor de dezvoltare care au fost contractate catre AttoSOFT; in cazul in care sunteti intr-un proces de implementare, puteti sa consultati stadiul proiectului de implementare si lucrarile efectuate la fiecare etapa a implementarii;

  • managementul centralizat al proiectelor de implementare comune, cu acces imediat la informatii privind stadiul fiecarei activitati desfasurate si bugetul de ore consumat la fiecare activitate.

Pentru a putea incepe sa creati tichete pe portal si pentru a beneficia de toate celelalte functii ale acestuia, va rugam sa luati legatura cu d-nul Valeriu Zgherea la telefon 0749 233600, atat pentru crearea contului de client cat si pentru instructiuni mai detaliate privind utilizarea Portalului Clientilor AttoSOFT.

Meniu