• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Planifică-ți eficient resursele financiare prin soluția de management al soldurilor din DataLight ERP

acum 2 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

In contextul actual, firmele mici și mijlocii sunt nevoite să gestioneze etraordinar de atent resursele financiare, cu precădere lichiditățile imediate, cum ar fi creditul în piață. Sistemul de management al soldurilor și abilitățile de analiză și limitare a creditelor în piață din sistemul ERP DataLight Enterprise vă oferă informații și pârghii de acțiune care vă ajută să recuperați mai rapid și mai eficient resursele monetare de care doriți să vă folosiți. Utilizatorii acestui sistem s-au bucurat de o diminuare a soldului la clienți de cca 30% într-un timp foarte scurt, cu costuri minime alocate procesului de recuperare a soldului.

Sistemul permite firmei să stabilească o limită de credit pentru fiecare cumpărător, adică să impună o anumită sumă maximă care poate fi datorată de un client la un moment dat. După fixarea acestei limite orice depășire a acesteia la formarea comenzii este semnalată, prntr-o avertizare in cadrul programului ERP, fie prin mesaj, fie prin blocarea procesului de finalizare a facturii.

Pentru a vă prezenta concret modul de funcționare al soluției propuse, vă rugăm, contactați-ne la telefon 0372 168 195

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

0372168195

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Sărbători fericite!
Articolul următor
Hello, ANAF.. Is it me you’re looking for? Conectarea caselor de marcat prin SICSAR

Te-ar mai putea interesa si:

Scoala altfel a fost si la AttoSOFT in Aprilie 2016
21 aprilie 2016
Avizarea noilor case de marcat se apropie de final!
27 aprilie 2018
Paste Fericit!
27 aprilie 2016

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 24 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Spune-mi ce soft folosesti ca sa-ti spun ce contabil esti 4 views | under Stiri

  • Radierea online a contractelor salariatilor – Reges 2016 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • A aparut formularul 3000 – declararea datelor de identificare a contribuabililor 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 3 views | under Stiri

  • Despre dropshipping sau cum poti sa-ti deschizi un magazin online 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Samsung Galaxy J3 – Specificatii tehnice 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Noi modele de telefoane de la Samsung – GALAXY S10e, S10, S10 Plus, S10 5G 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Paste Fericit! 3 views | under Stiri

  • Comandă acum la cel mai bun preț noile case de marcat! Rezervă on-line! 3 views | under Stiri

  • Cotele de piață ale serviciilor de streaming în România – 2021 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Despre avantajele porturilor USB type C 2 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Ce este si cine raspunde de cartea de interventii a casei de marcat 2 views | under Stiri

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE