• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Plafoanele fiscale valabile in 2017 conform noii legislatii

acum 5 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Legislatie, fiscalitate
Niciun comentariu

AttoSOFT va prezinta mai josi toate plafoanele fiscale utilizate in 2017, conform informatiilor oficiale transmise de autoritatile fiscale.

1. Plafonul pentru inregistrarea ca platitor de impozit pe veniturile microintreprinderilor

LUNA IANUARIE 2017;
– cifra de afaceri sub 100.000 EUR;
– cursul de schimb pentru determinarea echivalentului in euro este de 4.5411 lei (cel de la inchiderea exercitiului financiar precedent – 31.12.2016), prin urmare plafonul este de 454.110 lei

INCEPAND CU LUNA FEBRUARIE 2017;
– cifra de afaceri sub 500.000 EUR;
– cursul de schimb pentru determinarea echivalentului in euro este de 4.5411 lei (cel de la inchiderea exercitiului financiar precedent – 31.12.2016), prin urmare plafonul este de 2.270.550 lei

2. Plafonul pentru inregistrarea in scopuri de TVA
– 65.000 EUR;
– echivalentul in lei se stabileste la cursul de schimb comunicat de BNR la data aderarii si se rotunjeste la urmatoarea mie, respectiv 220.000 lei.

3. Plafonul pentru iesirea din sistemul TVA la incasare
– cifra de afaceri 2.250.000 lei.

4.Plafonul pentru inregistrarea in scopuri de TVA pentru achizitiile intracomunitare de bunuri
– 10.000 EUR, respectiv 34.000 lei
– echivalentul in lei se stabileste la cursul valutar de schimb comunicat de BNR la data aderarii.

5. Plafonul pentru modificarea perioadei fiscale la TVA de la trimestru la luna
– cifra de afaceri de 100.000 EUR;
– contravaloarea in lei se determina pe baza cursului de schimb comunicat de BNR valabil pentru data de 31 decembrie a anului 2016 de 4,5411 lei respectiv plafonul de 454.110 lei.

6. Plafonul pentru vanzari la distanta;
– 35.000 EUR;
– contravaloarea in lei se stabileste pe baza cursului valutar de schimb comunicat de BNR la data aderarii si se rotunjeste la cifra miilor. Rotunjirea se face prin majorare, cand cifra sutelor este egala cu sau mai mare decat 5, si prin reducere, cand cifra sutelor este mai mica decat 5, prin urmare plafonul este de 118.000 lei.

7. Plafonul pentru trecerea de la norma de venit la sistem real;
– 100.000 EUR
– contravaloarea in lei se determina pe baza cursului de schimb mediu anual comunicat de BNR valabil la sfarsitul anului 2016 de 4,4908 lei respectiv plafonul de 449.080 lei.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

plafoane fiscale 2017, plafon EUR

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Cum iti inregistrezi firma in scopuri de TVA, incepand din Februarie 2017
Articolul următor
S-a actualizat legislatia privind veniturile din activitatile independente

Te-ar mai putea interesa si:

Domiciliul fiscal – Precizări din partea ANAF
19 august 2016
Ordinul MFP nr. 2634/2015 privind modelele documentelor justificative in 2016, comparativ cu 2015
14 decembrie 2015
Procedura pentru atribuirea contractelor de catre beneficiarii privati ai finantarilor 2014-2020
25 aprilie 2016

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 5 views | under Stiri

  • Paste Fericit! 4 views | under Stiri

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • ANAF modifica “Declaratia privind obligatiile de plata la bugetul de stat” 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce înseamnă Business Intelligence? 5 indicatori cheie pentru analiza performanțelor afacerii tale! 3 views | under Stiri

  • Samsung Galaxy J3 – Specificatii tehnice 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Schimbarea cotei de TVA, de la 24 la 9 % – In atentia partenerilor AttoSOFT 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 2 views | under Stiri

  • Noua legislatie din 2016 privind eliberarea certificatului de atestare fiscala si a celui de obligatii bugetare 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce carduri sunt acceptate la plata impozitelor locale catre ANAF 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Sarbatori fericite, cu ocazia Floriilor! 2 views | under Stiri

  • 2016 – anul cel mai bun pentru incasarea dividendelor – Din 2017 cresc impozitele 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Emiterea facturilor de corectie. Cum se corecteaza facturile dupa inspectia fiscala – Codul fiscal 2016 2 views | under Legislatie, fiscalitate

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE