• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Ordinul ANAF 632/2015 si obligativitatea depunerii declaratiei 311 pe 2015

acum 7 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Legislatie, fiscalitate
Niciun comentariu

Venind în întâmpinarea solicitărilor partenerilor noştrii de a clarifica anumite aspecte legislative, consultanţii AttoSOFT fac anumite precizări, prezentând informaţiile actualizate privind Declaraţia 311 – „Declaraţie privind taxa pe valoare adăugată colectată, datorată de către persoanele impozabile, al căror cod de înregistrare în scopuri de taxă pe valoare adăugată a fost anulat, conform art. 153 alin. (9) lit. a) – e), lit. g) sau lit. h) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal”, conform Ordinului ANAF 632/2015.

1) Subiectul impozabil al cărui cod de TVA a fost anulat din oficiu de organul fiscal conform art. 153 alin. (9) lit. a) – e) sau lit. h) din Codul fiscal:

– pentru a declara TVA plătibilă, care a fost colectată prin facturarea cu TVA a operaţiunilor taxabile desfăşurate începând cu data anulării codului de TVA şi până la data reînregistrării în scopuri de TVA (inclusiv pentru livrarile de bunuri prin organele de executare silită), AttoSOFT vă aduce la cunoştinţă că plata TVA colectată se face de organul de executare, precum şi pentru achiziţiile de bunuri şi/sau de servicii pentru care sunt persoane obligate la plata TVA, până la data de 25 inclusiv a lunii următoare celei în care a intervenit exigibilitatea TVA.
[art. 11 alin. (11), (13), art. 153 alin. (91) lit. d) teza a 4-a, art. 1563 alin. (10) lit. a) Cod fiscal, pct. 801 alin. (2) norme] – a se vedea materialul informativ „Situatii in care organul fiscal anuleaza din oficiu inregistrarea in scopuri de TVA a persoanei impozabile”, publicat pe site-ul: www.finantepublice.ro, la sectiunea „Noutati”.

2) Subiectul impozabil al cărui cod de TVA a fost anulat din oficiu de organul fiscal conform art. 153 alin. (9) lit. a) – e) sau la cerere, conform art. 153 alin. (9) lit. g) şi care a aplicat sistemul TVA la încasare:

– pentru a declara TVA plătibilă, care a fost colectată pentru livrările de bunuri ori prestările de servicii efectuate înainte de anularea codului de TVA, dar a căror exigibilitate intervine în perioada începând cu data anulării codului de TVA şi până la data reînregistrării în scopuri de TVA, plate se efectuează până la data de 25 inclusiv a lunii următoare celei în care a intervenit exigibilitatea TVA.
[art. 1563 alin. (10) lit. b), alin. (101 ) Cod fiscal, art. 134 alin. (41 ), art. 1342 alin. (7) lit. b), pct. 162 alin. (21) lit. b)] – a se vedea materialul informativ „Ajustarea TVA dedusă la ieşirea din evidenţa ca plătitor de TVA la cerere”şi „Situaţii în care organul fiscal anulează din oficiu înregistrarea în scopuri de TVA a persoanei impozabile”, publicat pe site-ul: www.finantepublice.ro, la secţiunea „Noutăţi”.

TVA-ul de plată rezultat se plăteşte în contul 20.10.01.01.01 „TVA încasată pentru operaţiuni interne”

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

coduri de tva, declaratia 311, plata taxa pe valoare adaugata, subiecti impozabili tva

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Legea contabilitatii actualizata – Iunie 2015 – Legea 121
Articolul următor
Cresterea salariului minim de la 1 Iulie 2015

Te-ar mai putea interesa si:

A aparut o noua versiune de Revisal
28 noiembrie 2016
Modificarile la normele Codului Fiscal – Legislatie – Aprilie 2017
27 aprilie 2017
Din Ianuarie 2016, toti agentii economici trebuie sa realizeze analiza riscurilor propriilor companii – HG 301/2012
26 octombrie 2015

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 11 views | under Legislatie, fiscalitate

  • ROI – Cum se inscrie o firma in Registrul Operatorilor Intracomunitari 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 5 views | under Stiri

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Colaborare mai ușoară cu partenerii din străinătate prin traducere automată în ERP! 4 views | under Stiri

  • Paste Fericit! 3 views | under Stiri

  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 3 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • DataLight pe intelesul tuturor – Proceduri de lucru cu Alerte si InfoSold 3 views | under Stiri

  • Noua legislatie din 2016 privind eliberarea certificatului de atestare fiscala si a celui de obligatii bugetare 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Despre avantajele porturilor USB type C 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • O primavara frumoasa, tuturor! 2 views | under Stiri

  • Actele fiscale care nu impun necesitatea unei stampile sau semnaturi – Ordinul ANAF 1155/2016 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Noul Cod fiscal 2016 – Norme metodologice si legislatie actualizata – Aprilie 2016 – ANAF 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Taxele pe dividendele platite companilor din UE sau din afara UE 2 views | under Legislatie, fiscalitate

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE