OG 20/2017 din 3 Septembrie 2017 modifica iar calendarul punerii in functiune a noilor case de marcat cu jurnal electronic

Termenul pentru achiziționarea caselor de marcat cu jurnal electronic, care le vor înlocui pe cele actuale cu jurnal pe hârtie, a fost din nou modificat, prin intermediul Ordonanței Guvernului nr. 20/2017 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare și modificarea și completarea unor acte normative, document publicat Joi în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 705 și care a intrat în vigoare Duminică, 3 Septembrie 2017.

Astfel, contribuabilii mari și cei mijlocii trebuie să înlocuiască actualele aparate până la 1 Iunie 2018, în loc de 1 Ianuarie 2018, respectiv, 1 Aprilie 2018, în timp ce pentru firmele mici a fost păstrat termenul de 1 August 2018.

Totodată, AttoSOFT aminteşte că MFP publicase în dezbatere publică, la finalul lunii Iulie 2017, un proiect de ordonanță prin care propunea introducerea unui termen unic (1 Mai 2018) de la care toate firmele să folosească noile aparate. Cum însă documentul nu și-a încheiat parcursul legislativ, Executivul a pregătit între timp un nou calendar, aprobat în cadrul ședinței de Miercuri și inclus în OG nr. 20/2017, apărută Joi în Monitor.

Nici interdicția de a mai comercializa aparate de marcat cu rolă jurnal, programată să se aplice din 1 octombrie 2017, nu va mai intra în vigoare la această dată, astfel că aceste case cu jurnal pe suport de hârtie vor mai putea fi vândute pentru câteva luni suplimentare.

Deja ai votat!
, , ,
Articolul precedent
Cate conturi de TVA iti poti deschide pe firma, incepand din 2018
Articolul următor
Targul de Case de Marcat – Sovata – 17 – 19 Noiembrie 2017

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Meniu
×