• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

O platforma de monitorizare a afacerilor – BrandMentions, din 6 Decembrie 2017

acum 5 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Gadget-uri, trenduri IT
Niciun comentariu

BrandMentions, un instrument romanesc care monitorizeaza prezenta online a businessurilor, s-a lansat oficial pe 6 Decembrie 2017. Platforma se adreseaza tuturor celor care au un business cu prezenta online si permite monitorizarea mentiunilor atat la nivel global, cat si la nivel regional.

Motorul de colectare a mentiunilor urmareste eficient urmatoarele zone: web, presa, Twitter, Facebook, Instagram, YouTube, precum si alte platforme video relevante. Platforma este disponibila in limba engleza, dar poate fi utilizata oriunde in lume.

Numarul de branduri monitorizate pana la ora actuala se ridica la 5.247. BrandMentions este, in prezent, una dintre cele mai mari baze de date globale a mentiunilor, accesibila atat businessurilor aflate la inceput de drum, cat si celor foarte mari.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

business, monitorizare branduri

Distribuie acest articol

Articolul anterior
AttoSOFT a implementat din punct de vedere tehnic, procedurile de mutare a contributiilor de la angajator catre angajat
Articolul următor
Contribuțiile sociale și impozitul datorat pentru veniturile din salarii începând cu 1 ianuarie 2018

Te-ar mai putea interesa si:

Cotele de piata pentru internet, in Romania – Statistica ANCOM
12 decembrie 2019
Samsung Galaxy Note 10 – din 10 August
11 iunie 2019
După Digi, și Orange, Vodafone lansează serviciile VoLTE şi VoWiFi în ţara noastră
26 septembrie 2019

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 10 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 8 views | under Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 8 views | under Legislatie, fiscalitate

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 7 views | under Stiri

  • Ce trebuie sa faceti cand conectati casele de marcat la serverul ANAF-ului 5 views | under Stiri

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • ROI – Cum se inscrie o firma in Registrul Operatorilor Intracomunitari 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Deduceri personale 2017 – Legislatie si mod de calcul 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Noua legislatie din 2016 privind eliberarea certificatului de atestare fiscala si a celui de obligatii bugetare 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Paste Fericit! 3 views | under Stiri

  • (II) – Metode de colectare a comenzilor în depozit, prin DataLight Picking Mobile 3 views | under Stiri

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Despre avantajele porturilor USB type C 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Verificare online parteneri ANAF 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Emiterea bonul de consum cu ajutorul modulelor care gestioneaza activitățile logistice primare din DataLight 3 views | under Stiri

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE