• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Numerotarea facturilor fiscale in 2016 – OMFP 2634/2015 – Modelele de facturi in contabilitate

acum 6 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Legislatie, fiscalitate
4 comentarii

Metodologia referitoare la numerotarea facturilor fiscale şi a celorlalte documente financiar-contabile este detaliată, începând cu 2016, în Ordinul MFP nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, act normativ publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 910 din 9 decembrie 2015 şi ale cărui prevederi au intrat în vigoare în prima zi din Ianuarie, anul acesta.

Potrivit documentului, persoanele care răspund de organizarea şi conducerea contabilităţii într-o societate trebuie să desemneze, prin decizie internă scrisă, o persoană sau mai multe (după caz), care să aibă atribuţii privind alocarea şi gestionarea numerelor aferente facturilor fiscale emise de respectiva societate. Cu alte cuvinte, agentii economici trebuie sa intocmeasca o decizie de numerotare a facturilor.

Factura va avea un număr de ordine, în baza uneia sau mai multor serii, număr ce trebuie să fie secvenţial, stabilit de societate, astfel încât să se asigure necesarul în funcţie de numărul de facturi emis. În stabilirea numerelor pe facturi, se va ţine cont de structura organizatorică, respectiv gestiuni, puncte de lucru, sucursale.

Nota: Persoanele juridice emit proceduri proprii de stabilire şi/sau alocare de numere ori serii pentru documentele financiar-contabile, după caz, prin care se va menţiona, pentru fiecare exerciţiu financiar, care este numărul sau seria de la care se emite primul document.

AttoSOFT atrage atenţia asupra faptului că elementele obligatorii ale facturii nu s-au modificat în 2016 faţă de 2015, prin urmare, se poate utiliza acelasi model din anul anterior, asta incluzând şi modelele de facturi personalizate.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

factura fiscala 2016, facturare codul fiscal 2016, modele de facturi, numar si serie facturi

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Raportul de inspectie fiscala, incepand cu 2016 – Noile documente fiscale
Articolul următor
Din 2016 cresc tarifele de utilizare SEAP – Tarife orientate pe costuri

Te-ar mai putea interesa si:

Ghid complet generare automată bilanț 2021!
3 martie 2022
Domiciliul fiscal – Precizări din partea ANAF
19 august 2016
Din 2018, PFA nu vor mai plăti CAS dacă sunt și salariate
31 octombrie 2017

4 comentarii. Leave new

  • D Florin
    17 iunie 2017 11:48

    Buna ziua,
    As avea si eu o nelămurire, ref la numărul de inceput a unei facturi emise de catre hn SRL, daca poate fi ales, respectiv daca putem începe numerotarea de la nr 100 spre ex

    Răspunde
    • SANDU
      25 iulie 2017 15:36

      DIN CE STIU EU SE POATE PORNI NUMEROTAREA DE LA ORICE NUMAR SE DORESTE SI CU ORICE SERIE SE DORESTE. IMPORTANT ESTE SA EXISTE O DECIZIE INTERNA LA INCEPUTUL ANULUI PRIN CARE SE ALOCA SERIA SI NUMARUL DE INCEPUT (EVENTUAL SI DE SFARSIT) AL FACTURILOR CE VOR FI FOLOSITE IN ANUL RESPECTIV. FOARTE IMPORTANT ESTE CA ACESTE SERII SI NUMERE SE DECLARA SI IN D394
      daca in timpul anului se doreste sa se foloseasca o serie noua (de ex alta serie pentru facturile de la un punct de lucru deschis in cursul anului) se va da inca o decizie interna, asemanatoare cu cea data la inceputul anului. seriile noi astfel alocate se vor declara in d394 incepand cu perioada de raportare in care s-a dat noua decizie

      Răspunde
      • Ioana
        26 iulie 2017 12:44

        Raspunsurile dvs sunt de foarte mare ajutor. Multumesc foarte mult, AttoSOFT

        Răspunde
    • AttoSoft
      25 iulie 2017 16:33

      Da, se poate in baza unei decizii in care sa se precizeze seria si numarul de la care se pleaca, respectiv pana la care se crede ca sa va ajunge. Primul numar ar putea fi 100.

      Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 5 views | under Stiri

  • Samsung Galaxy J3 – Specificatii tehnice 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Apeluri telefonice de calitate, prin VoLTE – voice over LTE – Long Term Evolution 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • ANAF modifica “Declaratia privind obligatiile de plata la bugetul de stat” 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce înseamnă Business Intelligence? 5 indicatori cheie pentru analiza performanțelor afacerii tale! 3 views | under Stiri

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Paste Fericit! 3 views | under Stiri

  • Ordinul MFP nr. 2634/2015 privind modelele documentelor justificative in 2016, comparativ cu 2015 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Schimbarea cotei de TVA, de la 24 la 9 % – In atentia partenerilor AttoSOFT 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Radierea online a contractelor salariatilor – Reges 2016 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 2 views | under Stiri

  • Noua legislatie din 2016 privind eliberarea certificatului de atestare fiscala si a celui de obligatii bugetare 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Sarbatori fericite, cu ocazia Floriilor! 2 views | under Stiri

  • Colaborare mai ușoară cu partenerii din străinătate prin traducere automată în ERP! 2 views | under Stiri

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE