• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Numărul de identificare a noilor case de marcat poate fi obţinut prin Spaţiul Privat Virtual

acum 4 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

Documentele necesare solicitării şi atribuirii numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice pot fi depuse online prin intermediul Spaţiului Privat Virtual, a anunţat, joi, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF).

„Prin intermediul formularului C801 se poate solicita emiterea certificatului de atribuire a numărului unic de identificare pentru mai multe aparate de marcat electronice fiscale în vederea instalării în mai multe zone geografice”, se menţionează într-un comunicat de presă al Agenţiei transmis Joi, 27 Septembrie 2018.
Verificarea formularului C801 depus prin Spaţiul Privat Virtual durează în medie un minut, apreciază reprezentanţii Fiscului.

„Într-un interval de timp similar se emite certificatul de atribuire a numărului unic de identificare a aparatelor de marcat şi se comunică în contul de SPV. Prin urmare, dacă utilizează această facilitate oferită de ANAF în colaborare cu Centrul Naţional pentru Informaţi Financiare din cadrul MFP, operatorii economici pot obţine certificatul în cel mult trei minute”, se detaliază în documentul de presă al Fiscului.

Totodată, pe site-ul www.anaf.ro/Asistenţă Contribuabili/Ghiduri curente, a fost publicat Ghidul cu privire la înregistrarea informaţiilor privind aparatele de marcat electronice fiscale, precum şi la emiterea Certificatului de atribuire a numărului unic de identificare.

Informaţii suplimentare se pot obţine şi telefonic, apelând Serviciul central de asistenţă telefonică a contribuabililor – Call-center, la nr. de telefon 031.403.91.60.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

asistenta contribuabili, comunicate de presa anaf, formular c801, nr unic identificare

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Reglementări privind casele de marcat fiscale neutilizate
Articolul următor
Noile case de marcat cu jurnal electronic va sunt puse la dispozitie de catre AttoSOFT

Te-ar mai putea interesa si:

Spatiul Privat Virtual va putea fi folosit pentru inregistrarea noilor case de marcat
25 iunie 2018
Proiect MFP – Casele de marcat cu jurnal electronic se utilizeaza incepand cu 1 Mai 2018
28 iulie 2017
Modernizează-ți afacerea cu un sistem performant de vânzări
15 iulie 2016

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 18 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 14 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Paste Fericit! 6 views | under Stiri

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Emiterea bonul de consum cu ajutorul modulelor care gestioneaza activitățile logistice primare din DataLight 4 views | under Stiri

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Declaratia 112 nu se mai poate depune la ghiseele sediilor locale ANAF 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Din 2016, deciziile din jurisprudenta UE in materie de TVA devin obligatorii pentru Romania 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Despre contabilitatea restaurantelor sau SALT – soft-ul potrivit pentru afacerea ta 3 views | under Stiri

  • Harta României privind acoperirea 4G și 5G de la operatorii de telefonie în 2021 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Despre dropshipping sau cum poti sa-ti deschizi un magazin online 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 3 views | under Stiri

  • Facturarea electronica versus facturile tiparite – Despre semnatura electronica 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • A aparut noua versiune a declaratiei de TVA 394 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Diurna in 2017 si cuantumul acestei indemnizatii conform Codului fiscal din 2017 3 views | under Legislatie, fiscalitate

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE