Pentru a veni în sprijinul clienţilor săi, dar nu numai, compania AttoSOFT, de peste 20 de ani numărul 1 în vânzările şi service-ul de case de marcat în zona de Est a România, vă pune la dispoziție numărul de asistență 0236 470 000, unde cei care au nevoie de ajutor pot apela pe parcursul întregii zile!
Valul vânzărilor de case de marcat a ajuns la final, iar acum urmează o perioadă în care service-ul este esenţial. Dacă din orice motiv casa de marcat devine nefuncţională, iar astfel nu emite bon fiscal, utilizatorii sunt pasibili de amenzi usturătoare, între 4.000 şi 6.000 lei.
Indiferent de situaţie, numărul de asistență la AttoSoft poate fi apelat pe parcursul întregii zile, respectiv între orele 8 – 17, de luni până vineri. Clienţii obţin de la simple informaţii şi sfaturi practice, până la programări la service.
Avem tehnicieni pregătiţi oricând de intervenţie, fie că este adusă casa la noi, fie că mergem la faţa locului, şi astfel utilizatorii sunt asiguraţi că sunt ajutaţi. Odată ce ne sună, apelantul este acoperit, pentru că legal are un termen de până la 72 de ore până la remediere. Dacă se poate rezolva problema telefonic, o rezolvăm pe loc, iar dacă este necesară implicare fizică, se înregistrează apelul, facem notificarea în dosarul de asistenţă tehnică, iar un tehnician se deplasează la faţa locului.
Pentru detalii privind marcile de case de marcat disponibile, va rugam, accesati https://casedemarcat.eu/