• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Noul formular 394 – Clarificari procedurale pentru anul 2016

acum 6 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Legislatie, fiscalitate
Niciun comentariu

Declaratia 394 va fi completata si depusa de catre persoanele inregistrate in scopuri de TVA, insa va cuprinde operatiunile de livrari sau achizitii catre/de la toate persoanele (platitoare sau neplatitoare de TVA), iar ordinul intra in vigoare incepand cu 1 aprilie 2016.

1. Cine are ca perioada fiscala trimestrul, va depune direct la 25 aprilie 2016 Formularul 394 pe primul trimestru conform noului model.

2. Cine are ca perioada fiscala LUNA, va depune vechiul formular pentru lunile ianuarie si februarie 2016, urmand ca, pana la 25 aprilie 2016 sa depuna noul format de declaratie atat pentru luna martie 2016, cat si pentru ianuarie si februarie 2016 prin care vor fi inlocuite declaratiile depuse anterior.

AttoSOFT va aduce la cunostinta unele dintre noile cerinte pe care contribuabilii vor fi obligati sa le indeplineasca si ce anume va trebui sa declaram. Iata doar unele dintre noile obligatii de declarare:

1. Facturi emise catre platitori de TVA sau neplatitori de TVA ; nr facturi + baza + TVA ( defalcata pe cote 20% , 9% , 5% )
2. Achizitii de la platitori de TVA si neplatitori de TVA ; nr facturi + baza + TVA (defalcata pe cote 20% , 9% , 5% )
3. Incasarile pe Z-uri ( bonurile emise de casa de marcat ) nr.bonuri + total încasari + baza +TVA (defalcata pe cote 20% , 9% , 5% )
4. Livrarile de bunuri/prestari de servicii catre cele din UE sau non UE, defalcate pe fiecare cota de TVA efectuate de catre persoana impozabila, cu exceptia celor pentru care au fost emise facturi simplificate (nr. facturi + baza + TVA )
5. Achizitii de bunuri si servicii de la cei din UE sau non UE pentru care se aplica taxarea inversa si valoarea totala a TVA aferenta acestora, defalcate pe cote de TVA. (nr facturi + baza + TVA )

Nota: noul formular 394 a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 11/7.01.2016 prin Ordinul 3769/2015.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

achizitii, declaratia 394 2016, facturi, incasari, livrari

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Ai declarat gresit impozitul? Din 2016, poti corecta declaratia prin formularul 710
Articolul următor
Procedura de inregistrare in scopuri de TVA incepand cu 2016

Te-ar mai putea interesa si:

Din 2015, iti poti deduce TVA-ul, indiferent de situatia legala a partenerilor de afaceri
16 decembrie 2015
Scutire de impozite pe salarii pentru angajati, conform noilor reglementari
10 martie 2016
Totul despre noile reglementari privind deducerea TVA incepand cu 2016
12 aprilie 2016

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce înseamnă Business Intelligence? 5 indicatori cheie pentru analiza performanțelor afacerii tale! 4 views | under Stiri

  • Samsung Galaxy J3 – Specificatii tehnice 4 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 3 views | under Stiri

  • ROI – Cum se inscrie o firma in Registrul Operatorilor Intracomunitari 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • ANAF modifica “Declaratia privind obligatiile de plata la bugetul de stat” 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Noua legislatie din 2016 privind eliberarea certificatului de atestare fiscala si a celui de obligatii bugetare 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Paste Fericit! 3 views | under Stiri

  • Importanta istoricului comenzilor clienti/furnizori in dezvoltarea relatiilor cu ambii parteneri 2 views | under Stiri

  • Declaratia 061 privind sediile secundare – legislatie 2016 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Sarbatori fericite, cu ocazia Floriilor! 2 views | under Stiri

  • Schimbarea cotei de TVA, de la 24 la 9 % – In atentia partenerilor AttoSOFT 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 2 views | under Legislatie, fiscalitate

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE