Indiferent de versiunea pe care o alegi, MyManager® îți oferă următoarele beneficii:
- Optimizează activitățile desfășurate în service și ocuparea posturilor de lucru printr-o programare judicioasă a clienților. MyManager® vă pune la dispoziție un planificator al tuturor posturilor de lucru, pe zile și ore pentru a realiza o încărcare echilibrată a posturilor de lucru și îmbunătăți timpul de așteptare al clienților.
- Automatizează obținerea documentelor primare de service: deviz ofertă, deviz comandă, deviz final de lucrări, proces verbal preluare mașină în service, comandă de lucrări în service. Cu efort minim obțineți toate documentele necesare RAR sau cerute de asiguratori, dar și claritate în relațiile cu clienții și angajații dumneavoastră.
- Crește calitatea lucrărilor de service datorită responsabilizării și motivării mecanicilor. În devizul de service, pe fiecare lucrare este înregistrat mecanicul care a efectuat-o. Puteți astfel responsabiliza și motiva mecanicii pentru lucrările efectuate.
- Cum poți crește eficiența lucrărilor din service? Cu modulul opțional “Pontaje service” înregistrați timpii efectivi de realizare a lucrărilor în service. Acești timpi sunt comparați cu timpul normat. Aveți informațiile necesare pentru a decide dacă aveți nevoie de SDV-uri, instruire a mecanicilor sau alte măsuri administrative.
- Stimulați vânzările prin informații valoroase pentru clienții dumneavoastră. Cu MyManager® trimiteți automat informații prin SMS sau e-mail clienților dumneavoastră, cu privire la expirare ITP și RCA, programare revizii, schimb anvelope, etc.
- Ce poți îmbunătăți pentru a crește satisfacția clienților tăi? Cele mai de preț informații cu privire la serviciile oferite le primești de la clienți. Cu MyManager® organizezi activitatea de culegere a informațiilor de la clienți și obții imaginea lor asupra activității tale.
- Crește precizia comenzilor de piese pentru a diminua pierderile prin comenzi eronate – comenzile de piese necesare lucrărilor de service sau pentru stocul propriu, sunt înregistrate și urmărite pe tot parcursul comercial: de la ofertă / comandă client până la recepție sau montajul pe mașina clientului.
- Automatizarea procesului comercial și obținerea tuturor documentelor primare necesare desfășurării acestuia: ofertă client, comandă client, factură de avans, comandă furnizor, NIR, notă de transfer, bon consum, factură / bon fiscal.
- Optimizarea stocului de marfă și reducerea capitalului blocat în acesta, prin vânzarea pieselor echivalente aflate pe stoc, utilizarea comenzilor optime de marfă pentru stocul propriu și a stocurilor de avertizare.
- Crește controlul asupra stocului de marfă prin inventarierea rapidă cu coduri de bare a întregului stoc sau doar a anumitor grupe de marfă.
- Motivați / recompensați după performanțe vânzătorii de piese pentru activitatea depusă, de la identificarea pieselor necesare clientului până la livrarea lor.
- Pentru distribuitorii de piese, comenzi mai mari datorită accesului ușor al clienților la platforma on-line de comandă a pieselor.
- Automatizarea procesului de culegere a pieselor conform comenzilor primite de la clienți și expedierea lor prin curier.
- Asigurați un flux de numerar sănătos printr-o evidență clară a facturilor de încasat / plătit, a instrumentelor de plată și încasare. Reduceți soldurile de încasat prin automatizarea trimiterii de înștiințări prin SMS sau e-mail la depășirea termenelor de plată.
- Creșteți eficiența activității de vânzare a pieselor și a materialelor prin analiza adaosurilor comerciale realizare pe fiecare reper, grupă de marfă, vânzător de piese, etc.
- Țineți cheltuielile sub control prin evidența avansurilor de trezorerie și a justificării lor.
- Obțineți automat rapoartele obligatorii pentru gestiunile la preț vânzare (magazin): raport zilnic de gestiune, raportul schimbărilor de preț, registrul de casă, stocul de marfă, declarațiile 394 și 300.