• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Modulul software Cost Controlling – In ce masura este important intr-o companie?

acum 7 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

Iar întrebările pe acest domeniu ar putea continua: Ce tip de firme au nevoie de Cost controlling? De la ce dimensiune a firmei are rost sa ții evidente pe centre de profit? Merita sa am un modul Cost Controlling-ul (are cu adevărat un efect)?

Răspunsul la aceste întrebări este de fapt răspunsul la următoarea întrebare: „Doriti sa aveți un control asupra a ceea ce se întâmpla în companie?” Dacă răspunsul Dvs. este „DA”, atunci aveți nevoie de acest modul software, indiferent cât de mica sau mare este compania, indiferent de domeniul de activitate. Și DA, merita sa cunoști în orice moment profitabilitatea firmei pe orice structuri de organizare dorește top-managementul.

Ce înseamnă de fapt Cost-Control? Cum poate acest concept sa prezinte profitabilitatea? Pe scurt, este vorba despre structurarea (din punct de vedere informatic) a companiei (a resurselor companiei) pe zone care sunt importante din punctul de vedere al veniturilor și costurilor și implicit a profitabilitatii. Organizarea acestor „zone” poate fi una liniara (în care centrele de profit nu depind unul de altul) sau una arborescenta, în care intre acele zone pot exista și relații de subordonare intre centrele de profit (uneori similara cu organigrama companiei). Dacă toate documentele care genereaza venituri și cheltuieli sunt „marcate” cu un marcator specific acestor structuri, obținem astfel informația bruta care sta la baza rapoartelor Cost-Controlling. La aceste informații vor trebui să fie adaugate și un alt set de informații foarte importante, respectiv informații despre re-alocarea cheltuielilor indirecte (cheltuielile de regie). Aplicarea acestor chei de repartizare permit obtinerea unei profitabilitati nete, în care cheltuielile generale se regasesc în centrele de profit ale companiei.

Astfel, în funcție de specificul domeniilor de activitate în care activeaza compania, putem avea profitabilitatea pe grupe de marfa, pe agenții de vanzari, pe mașinile de transport, pe echipele de lucru sau pe produsele finite, s.a.m.d.. Toate acestea grupate sau nu pe alte criterii precum business unit, locația geografica, departamente sau divizii,

Mecanismul de lucru cu modulul Cost-Controll este unul foarte prietenos cu utilizatorii, chiar dacă complexitatea conceputului și tehnicile care stau în spatele acestui concept sunt foarte avansate. Pentru AttoSOFT a fost o prioritate să se mentina un mod de lucru cât mai simplu cu putinta pentru utilizatorii finali, cât și pentru personalul din departamentul Control Financiar. Odată stabilită și definita în sistem structura de centre de profit importanta pentru management, începe operarea documentelor și în mod automat disponibilitatea rapoartelor de Cost Controlling.

AttoSOFT a implementat acest modul la companii din diverse domenii de activitate, precum Agribusiness, Distributie FMCG, Transport, Producție, Servicii și Bugetari. Printre companiile care au achizitionat acest modul enumeram: Prutul SA, General Agrocom Service SA, Asico Trans Srl, Licurici Impex Srl, Dobrogea Grup SA, Primo Srl, Tehno World Srl, Baurom Construct Srl s.a.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

centre de profit, cost controlling, implementari modul cost control

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Modificarea cererii de inregistrare in scopuri de TVA – Schimbarea formularelor 098 si 088, potrivit Ordinul ANAF 1965/2015
Articolul următor
Metode de backup pentru solutiile informatice dedicate afacerilor, de la AttoSOFT

Te-ar mai putea interesa si:

Ce trebuie sa faceti cand conectati casele de marcat la serverul ANAF-ului
26 februarie 2021
Cate case de marcat erau conectate la serverul ANAF, la sfarsitul verii (2021)
28 septembrie 2021
Ce inseamna sa-ti pierzi baza de date in perioadele de sarbatori
5 aprilie 2016

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 24 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Spune-mi ce soft folosesti ca sa-ti spun ce contabil esti 4 views | under Stiri

  • Radierea online a contractelor salariatilor – Reges 2016 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • A aparut formularul 3000 – declararea datelor de identificare a contribuabililor 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 3 views | under Stiri

  • Despre dropshipping sau cum poti sa-ti deschizi un magazin online 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Samsung Galaxy J3 – Specificatii tehnice 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Noi modele de telefoane de la Samsung – GALAXY S10e, S10, S10 Plus, S10 5G 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Paste Fericit! 3 views | under Stiri

  • Comandă acum la cel mai bun preț noile case de marcat! Rezervă on-line! 3 views | under Stiri

  • Cotele de piață ale serviciilor de streaming în România – 2021 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Despre avantajele porturilor USB type C 2 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Ce este si cine raspunde de cartea de interventii a casei de marcat 2 views | under Stiri

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE