• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Modificarea cererii de inregistrare in scopuri de TVA – Schimbarea formularelor 098 si 088, potrivit Ordinul ANAF 1965/2015

acum 7 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Legislatie, fiscalitate
Niciun comentariu

In Monitorul Oficial 579/2015 s-a publicat Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala 1965/2015 pentru modificarea si completarea ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala 7/2010 pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare de inregistrare in scopuri de taxa pe valoarea adaugata prin care se reglementeaza modelul si continutul formularului (098) „Cerere de inregistrare in scopuri de taxa pe valoarea adaugata, conform art. 153 alin. (1) lit. a) din Codul fiscal”.

Formularul se completeaza de catre societatile care se infiinteaza in baza Legii 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, care sunt supuse inmatricularii la registrul comertului si care solicita inregistrarea in scopuri de TVA, conform art. 153 alin. (1) lit. a) din Codul fiscal.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

codul fiscal, mo 579, ordine anaf

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Facturarea electronica versus facturile tiparite – Despre semnatura electronica
Articolul următor
Modulul software Cost Controlling – In ce masura este important intr-o companie?

Te-ar mai putea interesa si:

Recomandarile OECD privind modernizarea sistemului fiscal in Romania – Casele de marcat electronice
16 septembrie 2016
Legea salarizarii din 2015 aduce impartirea bugetarilor in clase
2 aprilie 2015
AttoSOFT a implementat din punct de vedere tehnic, procedurile de mutare a contributiilor de la angajator catre angajat
8 decembrie 2017

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 18 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 14 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Paste Fericit! 6 views | under Stiri

  • Diurna in 2017 si cuantumul acestei indemnizatii conform Codului fiscal din 2017 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Emiterea bonul de consum cu ajutorul modulelor care gestioneaza activitățile logistice primare din DataLight 5 views | under Stiri

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Avantajele emiterii unei proforme in locul facturii 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Din 2016, deciziile din jurisprudenta UE in materie de TVA devin obligatorii pentru Romania 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Declaratia 112 nu se mai poate depune la ghiseele sediilor locale ANAF 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Harta României privind acoperirea 4G și 5G de la operatorii de telefonie în 2021 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Facturarea electronica versus facturile tiparite – Despre semnatura electronica 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 3 views | under Stiri

  • A aparut noua versiune a declaratiei de TVA 394 3 views | under Legislatie, fiscalitate

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE