Modernizează-ți afacerea cu un sistem performant de vânzări

Îmbunătățiți performanța afacerii de retail, salvați din timpul dumneavoastră, fidelizați-vă clienții cu servicii de calitate și produsele pe care și le doresc, cu un efort minim din partea dumneavoastră: implementați DataLight Retail și alăturați-vă celor peste 500 de beneficiari ai acestui sistem care performează în diferite domenii de retail datorită avantajului pe care l-au căpătat față de concurență.
– fluidizarea vânzărilor, managementul aprovizionării, controlul stocurilor, inventariere automată, impulsionarea vânzărilor prin campanii de promoții, fidelizarea clienților, creșterea ofertei de produse și analiza profitabilității pe fiecare produs, sunt numai câteva din instrumentele pe care le aveți la dispoziție pentru a crește mulțumirea clienților și a devansa concurența;
– managementul și controlul afacerii îl puteți realiza de la birou sau de la distanță, indiferent dacă aveți un singur magazin sau o rețea de magazine;
– beneficiați de consultanță pentru alegerea echipamentelor și dimensionarea optimă a întregului sistem de management și vânzări, organizarea activităților și personalizarea posturilor de lucru, pentru a obține cel mai bun randament al investiției dumneavoastră;
– instalarea echipamentelor, punerea lor în funcțiune și instruirea personalului o lăsați în seama profesioniștilor noștri, pentru a vă bucura de la bun început de întreaga capacitate a soluției implementate;
– alegeți dintr-o gamă de echipamente (aparate de marcat electronice fiscale, cititoare pentru coduri de bare, imprimante pentru coduri de bare, cântare electronice cu / fără printer pentru etichete) cu cel mai bun raport calitate / preț, testate de către noi la peste 500 clienți;
– investiția dumneavoastră este protejată la modificările legislative, pentru că vă furnizăm upgrade legislativ la software și soluții de aliniere la legislație a aparatelor de marcat electronice fiscale;
– aveți o afacere de retail a mărfurilor generale sau alimentare, alegeți din soluțiile noastre personalizate dimensiunii afacerii tale: minimarket sau supermarket;
– extindeți afacerea și creșteți numărul de clienți potențiali la care vă adresați, prin introducerea soluției noastre de comerț on-line și realizarea unui site web care să vă reprezinte;

Pentru mai multe informații, vă invitam să accesați site-urile noastre www.attosoft.ro , www.softretail.ro , www.casedemarcat.eu sau să ne contactați telefonic, prin reprezentanții noştrii: Postolache Argentina – Tel: 0728-444.586; Andrei Tudorache – Tel: 0721-444.559;

Deasemeni, pentru orice sugestie ori nelămurire, vă aşteptăm mesajele pe adresa de e-mail: sesizari@attosoft.ro

5 0
Articolul precedent
Declaratia 394 – Informatii noi cerute in formular
Articolul următor
Registru national electronic al caselor de marcat – Reglementari legislative ANAF 2016

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Meniu