Stimati parteneri,
Conform OMFP 1024/2017 publicat in M.Of. nr. 716 din data de 05 septembrie 2017. modelul si continutul Declaratiei 112 a fost modificat. Noua versiune va fi disponibila incepand cu data de 07.11.2017. Noul formular se va utiliza incepand cu obligatiile declarative aferente lunii octombrie 2017.
Pentru parteneri care beneficiaza de un contract de upgdate si service, actualizarea programului se va face de catre consilieri Attosoft, cei care au incheiat doar contract de upgrade beneficiaza de distribuirea actualizari prin alte mijloace electronice, fara asistenta din partea unui consilier Attosoft.
Pentru asistenta unui consilier Attosoft se va plati tariful standard pe ora (35 EUR fara TVA) .
Pentru parteneri care nu au un contract de upgrade contravaloarea implementarilor este de 200 lei cu TVA.
ATENTIE – pentru functionarea aplicatiei este necesara actualizarea licentei la versiunea REL_2017_Q3 .
Pentru lamuriri suplimentare, va rugam sa sunati la numarul de telefon 0236 470000
Mai multe detalii aici.

